Beste tweakers,
Allereerst, ik heb volgens mij echt alles afgezocht maar alle oplossingen willen niet werken.
Ik heb een nieuwe computer omdat mijn oude al wat langzamer werd. Nu heb ik nog niet zoveel kaas gegeten van de nieuwe techniek zoals bijvoorbeeld sata en sata 2.
Nu wil ik graag windows XP installeren, maar tijdens de installatie blijft hij steeds hangen. Ook heb ik al een aantal keren gehad dat hij alle bestanden beschadigd ziet staan en daardoor niet kan kopieren terwijl cd net nieuw is.
Ik heb zelf het idee dat tijdens de setup via F6 die sata drivers kan installeren. Nu heb ik die drivers op een floppy gezet, maar op één of andere manier pakt ie het niet. Ik heb het al op verschillende manieren gezet op het floppy.
Nu het zo dat ik niet zeker weet of het ook daadwerkelijk hieraan kan liggen.
De volgende onderdelen zitten in mijn systeem:
MSI P965 Neo-F
Intel Core 2 Duo (Allendale), E6400, Socket 775, Boxed
Corsair TWIN2X2048-5400C4, 2048 MB, DDR2, PC5400, 675 MHz, 2 x
Seagate DiamondMax 21, 250 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA300
Kan iemand mij hiermee helpen?
Allereerst, ik heb volgens mij echt alles afgezocht maar alle oplossingen willen niet werken.
Ik heb een nieuwe computer omdat mijn oude al wat langzamer werd. Nu heb ik nog niet zoveel kaas gegeten van de nieuwe techniek zoals bijvoorbeeld sata en sata 2.
Nu wil ik graag windows XP installeren, maar tijdens de installatie blijft hij steeds hangen. Ook heb ik al een aantal keren gehad dat hij alle bestanden beschadigd ziet staan en daardoor niet kan kopieren terwijl cd net nieuw is.
Ik heb zelf het idee dat tijdens de setup via F6 die sata drivers kan installeren. Nu heb ik die drivers op een floppy gezet, maar op één of andere manier pakt ie het niet. Ik heb het al op verschillende manieren gezet op het floppy.
Nu het zo dat ik niet zeker weet of het ook daadwerkelijk hieraan kan liggen.
De volgende onderdelen zitten in mijn systeem:
MSI P965 Neo-F
Intel Core 2 Duo (Allendale), E6400, Socket 775, Boxed
Corsair TWIN2X2048-5400C4, 2048 MB, DDR2, PC5400, 675 MHz, 2 x
Seagate DiamondMax 21, 250 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA300
Kan iemand mij hiermee helpen?
[ Voor 6% gewijzigd door mike643 op 31-01-2007 22:21 ]