Localhost is where the heart is
everquest, goeie game. met 5000 man op een server.
maareh, je moet er voor betalen en veel tijd in stoppen.
Super vette game. het is first person, je kan ook verschillende camera posities kiezen
maareh, je moet er voor betalen en veel tijd in stoppen.
Super vette game. het is first person, je kan ook verschillende camera posities kiezen
Hee heb ik al eerder van gehoord.. ken zelf al een paar lui die t spelen.. wist alleen niet dat het 1st person was.. Hoeveel betaal je daarvoor per maand (als je dat weet)?
$10 tien dollar per maand.
je moet er wat voor overhebben. maar je hebt dan wel wat...... en in iedergeval kabel internet nemen, want als je het eenmaal speelt kap je er niet mee in 15 minuten...
je moet er wat voor overhebben. maar je hebt dan wel wat...... en in iedergeval kabel internet nemen, want als je het eenmaal speelt kap je er niet mee in 15 minuten...
Das geen prob.. heb ik al.. en 10$ per maand valt ook nog overheen te komen.. (hoewel, met de huidige dollarkoers...) nu hem nog zien te overtuigen.. en misschien nog paar anderen..
enne hoe betaal je dat? (/me heeft geen creditcard en dat moet meestal wel)
ik heb het spel een tijdje geleend van iemand uit me klas....en een vriend van hem had die game ook. hij regelde alle betalingen van hun 2en. die gast uit m'n klas betaalde gewoon half jaarlijks aan die gozer.
misschien autmatische incasso ofzo....
ik denk dat je even een meeltje ofzo moet sturen naar die EQ gasten......
misschien autmatische incasso ofzo....
ik denk dat je even een meeltje ofzo moet sturen naar die EQ gasten......
k zal ns informeren! bedankt!
kdan veel plezier ermee.
ik ga pitten....
toffe conversatie van ons 2en in 10 minuten
ik ga pitten....
toffe conversatie van ons 2en in 10 minuten
ech wel
Pagina: 1