Toon posts:

pc komt uit standby na 5 a 10 minuten

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc komt uit standby geheel spontaan maar alles is goed ingesteld onder energiebeheer ook wake on lan is uitgezet maar blijf met het probleem zitten. weet iemand er iets op

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Als je je muis en toetsenbord afkoppelt, treedt het probleem dan nog steeds op?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
niet geprobeerd maar zou toch niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:28:
niet geprobeerd maar zou toch niet
Probeer even?

Als je hulp vraagt en verwacht moet je natuurlijk wel luisteren he...
Deze vraag werd gesteld omdat het kan zijn dat je muis toch, al is het maar een milimeter, beweegt...

PS. denk je ook om je Nederlands?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 20:30 ]

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
:) Wat ik me kan voorstellen, dat bv. de muis heel licht beweegt en daardoor uit stanby wordt gehaald.
Of bv. dat de connectoren niet goed zijn aangesloten en daardoor af en toe contact maken.
Heb je dit probleem altijd al gehad, of pas? is er in tussentijd nog iets gewijzigd aan je situatie.

-uittopic.
Zoals iedereen hier, probeer ik je te helpen. Nu kan het zijn dat ik bv. een verkeerde of slechte tip geef.
Als je beargumenteert waarom het niet aan je muis / toetsenbord zou kunnen liggen dan is dat al vele male netter dan "zal toch niet", en dan is het voor mij ook duidelijk ofdat ik verkeerd advies heb gegeven. Je toetsenbord en muis loskoppelen om uit te testen, is ook nog eens een kleine moeite, wat het nog makkelijker maakt om het gewoon even proberen. Dit is geen verwijt, maar ik zie o.a een onvolledige TS, en vervolgens een onvolledige reactie.

[ Voor 47% gewijzigd door battler op 31-01-2007 20:36 . Reden: Dat droge gedoe op je reactie's; "ik zal het even voor je uitzoeken" en "niet geprobeerd maar zou toch niet". ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

zoefje_007,

Zoals hier ook al gezegd is verwachten we op GoT wat meer dan je hier laat zien.

In jouw topic mis ik voornamelijk:
  • Een goede topic titel waarbij de Windows versie vermeld staat (zie de Windows Clients Policy hierover)
  • Genoeg informatie - welke Windows versie, sinds wanneer heb je dit probleem, etc, etc.
  • Eigen inzet - wat heb je zoal al geprobeerd en gedaan om dit probleem op te lossen?
Ik ga je topic dan ook sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.