Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DM werkt niet, foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-11 21:16
Wilde niet iemand een DM sturen. Ik kwam op de volgende pagina uit. Snap er weinig van maar lijkt erop dat het niet helemaal goed gaat.

edit:
Screenshot
Ai, [BUG] vergeten in topictitel, excuses...

Warning > in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argumentFile Line Function
privatemessaging.class.inc.php 358 in_array (string,NULL)
engine.class.inc.php 5809 privatemessaging->generate_recipients_list (string,string,integer)
engine.class.inc.php 5725 engine->parse (string)
forum.init.php 420 engine->parse ()
forum.php 23 require (string)

file: /mnt/web/react/got/react/global/non-www/classes/privatemessaging.class.inc.php:358
Gathering of Tweakers
Spring voorbij navigatie
Tweakers.net
Nieuws
Meuktracker
Reviews
.Plans
Pricewatch
Shopsurvey
Productsurvey
Vraag & Aanbod
Benchmark Database
Jobs
Abonnementen
myReact
myReact
Direct Messages
Buddies
Profiel bekijken
Profiel wijzigen
Voorkeuren
Notepad
Gallery homepage
Reset sessietijd
FAQ
Korte FAQ
Algemene voorwaarden
Algemeen beleid
Forum how-to
Organisatie
Privacy statement
UBB-codes
Search
GoT Search
Search manual
Post historie
Active topics
Bookmarks
Gesorteerd op datum
Gesorteerd op forum
Postreminders
Logout
QuicksearchGoTGoogle

--------------------------------------------------------------------------------

GoT Index » Direct Messages » Bericht versturen

Verstuur een bericht naar een gebruiker
Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers.net en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers.net indien dit noodzakelijk geacht wordt. Spam of anderszins ongewenste direct messages kan je hier melden.

--------------------------------------------------------------------------------

Stuur bericht
Ontvanger:
Selecteer contact...Niek_
Titel:

Bericht:

Smilies: :) :( ;) >:) :> :P :9 :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :9~ O+ :O }:O :/ :| :X :? 8)7 |:( O-) :z ;( meer » :r B) :Y) (8> :7 :Z }) B-) :w d:)b 7(8)7 *; <+:) ^) :$ }:| :') :S :Y :N *O* -O- _O-

GoT Index » Direct Messages » Bericht versturen

Forum selectSelecteer forum...MededelingenforumProcessors, Mobo's & GeheugenVideoplanken & BeeldkanonnenOpslagmedia & I/O ControllersApple TalkComplete Systemen & LaptopsOverige HardwareTweaking & Cooling AlgemeenDie Hard OverclockingCasemoddingElektronicaAudio, Video & HiFiPDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatiePortable Media DevicesInternetproviders en HostingNetwerkenProfessional Networking & ServersFotografie AlgemeenFotoworkflowShow-, test- & verzamelcasesWebdesign, Markup & Clientside ScriptingGraphicsProgrammingSoftware Engineering & ArchitectureDevelopment Tools & EnvironmentsClient Software AlgemeenWindows ClientsWindows Servers en Server-softwareNon-Windows Operating SystemsOfficesuites en -softwareBeveiliging & VirussenSpielerij - Games & DiscussiesSpielerij - Problemen & VragenDutch Power CowsStuffis GeneralisNieuws, Sport, TV & MuziekWerk en InkomenWetenschap & LevensbeschouwingTweakers HuiskamerVervoerLieve AdjesReact Bugs en FeaturerequestsSchop een ModjeFrontpage AlgemeenBuyers ZoneTweakers.net Moddereter ForumAbonneeforum

© 1998-2007 Tweakers.net BV - Powered by React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2007 Tweakers.net BV - Powered by React - Hosted by True - Served by Alectrona

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Da's een slordig bugje ja; ik zal eens kijken of ik daar even een work-around voor kan verzinnen

Intentionally left blank

• Niek_
Is het iets waar ik alleen tegen aan loop? Snap er namelijk weinig van. :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nou, die melding zie je maar heel even voorbij flitsen. Je DM wordt verder wel gewoon verwerkt.
Ik heb zojuist echter een work-around geinstalleerd waardoor je die melding niet meer zou moeten krijgen :)

Intentionally left blank

• Niek_
Ik ga het gelijk proberen en zal het resultaat wel even hier neer gooien.
edit:
Geen vage melding meer maar een mooi DM-scherm. :)
Trouwens, hij flitste niet voorbij maar zoals je in het screenshot zien kan, blijft het in het scherm staan.

[ Voor 58% gewijzigd door Niek_ op 31-01-2007 21:50 ]

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 11:03

silverstorm

tearing me apart

In FF flitste hij even voorbij, denk dat crisp die gebruikt. Jij gebruikt IE7.0 zo te zien

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Niek_
Klopt, soms ook FF maar in dit geval inderdaad IE7.0. Maar goed, opgelost dus, goed bezig. :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik het het ook in de sourcecode van React zelf gefixed, dus dit kan afgesloten worden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.