Stop chasing the dream, you're already living it
Java en JavaScript zijn twee compleet verschillende dingen. Java wordt gebruikt voor applets, javascript voor page rendering en bijvoorbeeld url in een nieuw venster, menutjes, dat soort dingen. Kijk of je wel de Flash ActiveX component aan hebt staan, en of je javascript accepteerd. Krijg je een gele balk bovenin? Doe het volgende eerst eens: Ga naar Tools > Internet Options > Security. Klik daar op de knop 'Reset all zones to default level' en probeer dan nog een keer de site te bezoeken.
Je geeft ook niet aan of flash het uberhaubt wel doet. Heb je een referentie pagina met flash waar het wel werkt (tip: www.garfield.com
)?
Je geeft ook niet aan of flash het uberhaubt wel doet. Heb je een referentie pagina met flash waar het wel werkt (tip: www.garfield.com
Commandline FTW
garfield werkt prima.
en ehb alles teruggezet naar default, maar nog steeds niks bij YouTube
en ehb alles teruggezet naar default, maar nog steeds niks bij YouTube
Vaag, werkt google video overigens wel? Check je systeem anders eens voor spyware en virussen, misschien dat het iets tegenhoud. Ik krijg iig geen meldingen op de Youtube site in IE7.
Commandline FTW
Ja, het is heel apart.
Als ik de tmf site bezoek staat er: Helaas, om de TMF site goed te kunnen bekijken heb je Flash Player 7 (of hoger) nodig maar deze heb je niet. Klik hier om deze te downloaden.
Terwijl als ik dus naar www.garfield.com ga, alles prima werkt in flash 9.0
edit: op spyware en virussen heb ik gecheckt en niks gevonden
Als ik de tmf site bezoek staat er: Helaas, om de TMF site goed te kunnen bekijken heb je Flash Player 7 (of hoger) nodig maar deze heb je niet. Klik hier om deze te downloaden.
Terwijl als ik dus naar www.garfield.com ga, alles prima werkt in flash 9.0
edit: op spyware en virussen heb ik gecheckt en niks gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door Qosmic op 31-01-2007 20:26 ]
Heb het al opgelost door flash 9 te downloaden en dat te installeren.
nu werkt alles weer!
nu werkt alles weer!
volledige url http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html asseblief
control alt oeps deleted
Pagina: 1