Toon posts:

Catalyst 7.1 Screen Flicker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Vista Business clean install gedaan en er Catalyst 7.1 op gezet. Ervoor had ik de RTM versie met de 8.3 beta's.

Met de beta's had ik geen last van het huidige probleem : random screen flicker
Kaart draait op stock speeds. Ik krijg ook de vorige drivers niet geinstalleerd, hoe vaak ik uninstall en de 8.3 er op wil gooien, CCC blijft driver 7.1 aangeven

Verwijderd

Same here. Ik heb Vista Ultimate en heb ook last van geflikker, vooral na het spelen van games.
Ik krijg het zelfs niet eens voor elkaar om een dual-display configuratie aan de gang te krijgen. Mijn schermen flikkeren 10minuten lang, en vervolgens kiest hij een willekeurige instelling. Het lijkt erop dat ATi/AMD de beta-drivers gewoon de naam Catalyst 7.1 heeft gegeven zonder er ene reet aan te doen

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:42
Bij mij krijg zo'n Input signal out of range metten op me schwerm getoverd dankzei die driver en het ligt niet aan de reso of frequentie...

Verwijderd

XoReP schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:12:
Bij mij krijg zo'n Input signal out of range metten op me schwerm getoverd dankzei die driver en het ligt niet aan de reso of frequentie...
Same here, en als ik eindelijk beeld heb op m'n 2de scherm is het zwart-wit -_-

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Zelfs met de 7.2 heb ik er nog last van -_-

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Wat me wel opvalt : het gebeurt enkel in windows zelf, ik kan 3u Supreme Commander spelen zonder enige flicker. Maar ervoor of erna in windows het wel hebben
Pagina: 1