Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

tooltje voor uitlezen activiteit muis/tobo

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na heristallatie VAN windows XP gaat de screensaver niet meer aan, ook gaat de power saving modus van het beeldscherm niet aan, hoewel die wel staat ingesteld. Het ligt dus niet aan de screensaver zelf.

Ik heb een draadloos muis-toetstenbord combi, maar ook als ik deze loskoppel gaat de screensaver niet aan. Ik dacht dat na de herinstallatie misschien de muis niet goed geinitialiseerd was, maar dat is dus waarschijnlijk ook niet het geval.

wat ik dus zoek is een tooltje waarmee ik kan zien of er ''muisactiviteit" is zonder dat ik deze aanraak. Wat ik heb gevonden is dit topic: [XP] tooltje dat activiteit logt ?, maar dat brengt me ook niet verder

Verwijderd

Als je de muis los koppelt en hij gaat vervolgens nog steeds niet over op screensaver/power saving modus betekend dat naar mijn idee dat je het probleem niet bij de muis moet zoeken..?

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
je hebt mischien iets aan mouse tron, maar ik kan me niet indenken dat het aan de muis kan liggen als je deze al eens hebt losgekoppeld.