Toon posts:

USB rate naar 500hz/1000hz in Vista?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Het zal veel van jullie niet ontgaan zijn dat gamen veel lekkerder gaat met een USB polling rate van 500hz of 1000hz (zie Tweak je muis refresh rate naar 500Hz ).

Ik zelf speel nu 8 maanden op 1000hz. Ja, het schijnt risky te zijn. Nee, ik heb er nooit wat van gemerkt, en Ja, ik vind het het risico waard :) Maar ik ben niet zo'n techneut die de werkwijze van de vorige topic had gevolgd. Met handige programmatjes ging alles vanzelf (bijv Usbmrs.exe).

Maarrrr in Vista werken de bestaande programmatjes niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik in Vista mijn muisrate naar 500hz / 1000hz krijg? Als het dezelfde string editen is als in die topic die ik linkte wil ik dat best proberen maar ik heb zelf geen flauw idee hoe dat zit.

Help?? Bij voorbaat dank!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Als je met een hex editor zoekt in de Vista usbport.sys, dan kom je niet de juiste sequence tegen zoals beschreven in dat andere topic. Wel 2x een sequence die slechts 1 getal anders is (16 in plaats van 0A). Er is dus geen easy fix. Even afwachten of andere mensen het al uitproberen dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok.

Dan hoop ik dat de persoon die dat uitvindt hier actief is :)

Is er iemand die dit al gedaan heeft?