Ik ben van plan om een compleet systeem te bouwen in de komende maanden en daarvoor heb ik de volgende onderdelen uitgezocht:
Behuizing incl. 400W voeding:
X-GEAR Xyclops CXC39S 400W gamers case, Silver
Linkje!
Processor: Intel Core 2 Duo e6420 (even wachten tot april..)
Cpu Koeler:Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Mobo: Gigabyte GA-965P-DS3
Geheugen: Kingston 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2, CL4
Harde Schijf:
Hitachi Deskstar T7K250, 2x 160GB (7200rpm, SATA II, 8MB)
In raid 0
Over de videokaart ( ± €200) en de speakers ( liefst 5.1) had ik nog geen ideeën, u wel?
Verder dacht ik aan:
TFT Monitor:
Samsung Syncmaster 931C
DVD brander:
NEC AD5170A DVD±RW Dual Layer
Ik zou het zeer op prijs stellen als u tips, alternatieven, extra info etc. voor mij heeft. Hou er rekening mee dat ik, als 'arme' scholier niet zo heel veel te besteden heb en dus ook niet voor het nieuwste van het nieuwste ga.
Vooral over de behuizing en bijgesloten voeding twijfel ik nog, als u positieve of negatieve ervaring heeft met dit model of x-gear in het algemeen hoor ik het graag!
Behuizing incl. 400W voeding:
X-GEAR Xyclops CXC39S 400W gamers case, Silver
Linkje!
Processor: Intel Core 2 Duo e6420 (even wachten tot april..)
Cpu Koeler:Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Mobo: Gigabyte GA-965P-DS3
Geheugen: Kingston 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2, CL4
Harde Schijf:
Hitachi Deskstar T7K250, 2x 160GB (7200rpm, SATA II, 8MB)
In raid 0
Over de videokaart ( ± €200) en de speakers ( liefst 5.1) had ik nog geen ideeën, u wel?
Verder dacht ik aan:
TFT Monitor:
Samsung Syncmaster 931C
DVD brander:
NEC AD5170A DVD±RW Dual Layer
Ik zou het zeer op prijs stellen als u tips, alternatieven, extra info etc. voor mij heeft. Hou er rekening mee dat ik, als 'arme' scholier niet zo heel veel te besteden heb en dus ook niet voor het nieuwste van het nieuwste ga.
Vooral over de behuizing en bijgesloten voeding twijfel ik nog, als u positieve of negatieve ervaring heeft met dit model of x-gear in het algemeen hoor ik het graag!