Toon posts:

eenvoudig php script koppelen aan dreamweaver

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
PHP leek.... wil een eenvoudig script inlogscript, waarvan het loginscherm uitkomt in de hoofdlayer (tekstlayer), vervolgens kunnen dealers inloggen en daarna moet er een pagina geladen worden (ook weer in hoofdlayer) met opties...
Ik weet het, er zijn scripts te vinden maar hoe koppel ik deze aan mijn html site? Dus als je op de link "inloggen" klikt, wat programmeer ik als link?
2 vraagjes dus, hoop dat iemand dit weet doe maar niet _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 31-01-2007 19:56 ]

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-12 23:19

DizzyWeb

Ondertiteld

Als ik jou was zou ik het beleid hier eens doornemen, dit topic voldoet niet echt aan de eisen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

PHP kun je niet koppelen aan html (.html paginas laten je php code gewoon zien en doen er niets mee). Je zult dus sowieso .php paginas moeten maken (en je server moet het ondersteunen). Dan is het zo dat je verder redelijk standaard scripts kunt gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Ok dank je wel, en wat het beleid betreft Dizzyweb, je zou behulpzaam kunnen zijn bijvoorbeeld, ook dat staat in het beleid. Jullie weten altijd oh zo goed waar een topic hoort....

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Of gewoon zoeken met google naar "dreamwever php".

Volgens mij bedoelt Dizzyweb, dat dit een té simpele vraag is :N. En die #$@#$ firefox wilt weer eens niet ctrl-c, -v }:|

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Ok dank je wel, en wat het beleid betreft Dizzyweb, je zou behulpzaam kunnen zijn bijvoorbeeld, ook dat staat in het beleid. Jullie weten altijd oh zo goed waar een topic hoort...
En deze hoort in de bak met slotjes 8)7

Verder:
http://www.phpfreakz.nl/library.php?q=login+script

Kant en klare inlogscripts :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 19:28 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het beleid is dat we ons hier vooral richten op het zelf programmeren. Van wat jij in je topicstart neergezet heb kan ik met pijn en moeite net een functionele specificatie maken. Nergens zie ik een daadwerkelijk probleem met programmeren, enkel een vraag of iemand een scriptje weet in te bouwen.

Welke vragen je hier kunt stellen kun je hier nalezen en wat we het liefst in je topicstart zien staat hier.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.