Tweakers,
Ik sta op het punt om een laptop te kopen maar ik heb jullie hulp nodig.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een goeie laptop voor een leuke prijs en daardoor viel mijn oog al snel op een Asus laptop. Daarnaast ziet de gehele A-serie er goed uit, maar dat is tegelijkertijd het probleem want er zijn onwijs veel soorten uit de A-serie.
Maar nu komt mijn vraag, welke laptop past het beste bij mij van de Asus-A serie?
Ik ga de laptop gebruiken voor:
- Internet, Films kijken, niet al te zware spellen kunnen spelen, rond de 100 gig nodig en minimaal 1 GB geheugen.
- Ik wil ongeveer 900 euro uitgeven
Eis: een goed beeldscherm, dat moet echt een pluspunt zijn. (15 inch)
Wat raden jullie mijn aan...
edit: Als jullie een laptop aanbevelen die niet uit de A-serie komt hou ik me van harte aanbevolen.
Ik sta op het punt om een laptop te kopen maar ik heb jullie hulp nodig.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een goeie laptop voor een leuke prijs en daardoor viel mijn oog al snel op een Asus laptop. Daarnaast ziet de gehele A-serie er goed uit, maar dat is tegelijkertijd het probleem want er zijn onwijs veel soorten uit de A-serie.
Maar nu komt mijn vraag, welke laptop past het beste bij mij van de Asus-A serie?
Ik ga de laptop gebruiken voor:
- Internet, Films kijken, niet al te zware spellen kunnen spelen, rond de 100 gig nodig en minimaal 1 GB geheugen.
- Ik wil ongeveer 900 euro uitgeven
Eis: een goed beeldscherm, dat moet echt een pluspunt zijn. (15 inch)
Wat raden jullie mijn aan...
edit: Als jullie een laptop aanbevelen die niet uit de A-serie komt hou ik me van harte aanbevolen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 17:15 ]