Toon posts:

Welke Asus A-serie laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik sta op het punt om een laptop te kopen maar ik heb jullie hulp nodig.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik ben op zoek naar een goeie laptop voor een leuke prijs en daardoor viel mijn oog al snel op een Asus laptop. Daarnaast ziet de gehele A-serie er goed uit, maar dat is tegelijkertijd het probleem want er zijn onwijs veel soorten uit de A-serie.
Maar nu komt mijn vraag, welke laptop past het beste bij mij van de Asus-A serie?
Ik ga de laptop gebruiken voor:
- Internet, Films kijken, niet al te zware spellen kunnen spelen, rond de 100 gig nodig en minimaal 1 GB geheugen.
- Ik wil ongeveer 900 euro uitgeven

Eis: een goed beeldscherm, dat moet echt een pluspunt zijn. (15 inch)

Wat raden jullie mijn aan...

edit: Als jullie een laptop aanbevelen die niet uit de A-serie komt hou ik me van harte aanbevolen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 17:15 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Begin bijvoorbeeld eens met het volgende topic te lezen:
Het Asus A6 ervaringen topic - Deel 7

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-01 15:04
Je kan daarover meer dan genoeg vinden in het Het Asus A6 ervaringen topic - Deel 7.

Staan hele overzichten, en vanuit daar kan je vast wel een mening vormen...

/laat

[ Voor 7% gewijzigd door PeterSelie op 31-01-2007 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
SoaDmaggot schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:16:
Je kan daarover meer dan genoeg vinden in het Het Asus A6 ervaringen topic - Deel 7.

Staan hele overzichten, en vanuit daar kan je vast wel een mening vormen...

/laat
Dat is nl. het probleem. Er zijn 21 verschillende soorten en niet elke soort wordt behandeld.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je bent te LAAT! De A6 gaat er uit! Met een beetje geluk vind je er nog 1 maar je kunt nu beter wachten op een F3 serie laptop die de A6 vervangt, de F3 is wel wat duurder door VIsta. Alle A6-jes zijn zo'n beetje uitverkocht..

zo'n 2 weken geleden had je onderstaande krachtbron (met 1GB) kunnen krijgen voor 900-950 euro, jammer..

Zoek btw ff op GoT hier, er is ook een bijna gelijke MSI M677 die ook een mooie prijs heeft, staat hier wel ergens.

[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 31-01-2007 17:20 ]

Verwijderd

Ikzelf heb de Asus A8JN, echt een heerlijke laptop. 14" breedbeeld is ook een perfect beeldschermformaat. Accu gaat zo'n 3 tot 3.5 uur mee.

T5500 Core 2 Duo (64-bit), (1 latje) 1GB geheugen, dus kun je ook nog uitbreiden, en met een 120GB harddisk :)
Met de nVidia 7300Go gpu kun je bijna alle nieuwe spellen (zoals battlefield2) spelen op 1280x800 op een acceptabele framerate, maar dan moet je niet teveel eye-candy verwachten.
Wat ik je zeker kan aanraden is om de gpu te overclocken, aangezien dat zo'n 30% extra prestaties geeft :D

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Let wel op het scherm, ik heb een ASUS a6j, heerljike laptop, mooi scherm, behalve als er zonlicht is, scherm spiegelt enorm (en ze noemen t nog een feature ook, colorshine)

Nothing to see here

Verwijderd

Topicstarter
GremliN-Online schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:19:
Je bent te LAAT! De A6 gaat er uit! Met een beetje geluk vind je er nog 1 maar je kunt nu beter wachten op een F3 serie laptop die de A6 vervangt, de F3 is wel wat duurder door VIsta. Alle A6-jes zijn zo'n beetje uitverkocht..

zo'n 2 weken geleden had je onderstaande krachtbron (met 1GB) kunnen krijgen voor 900-950 euro, jammer..

Zoek btw ff op GoT hier, er is ook een bijna gelijke MSI M677 die ook een mooie prijs heeft, staat hier wel ergens.
Jou ben ik dankbaar! Die MSI M677 ziet er werkelijk waar fantastisch uit.
_/-\o_
Pagina: 1