Toon posts:

groen lampje wifi op laptop werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het groene lamje op de fujitsu siemens laptop werkt niet en krijgen we ook niet werkzaam.
Ook al in bios de draadloze netwerk kaart aangezet maar mocht niet helpen. Het knopje
aan de zijkant van het toetsenbord doet het ook niet. Weet iemand de oplossing?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Welk groene lampje? Welke Fujitsu Siemens laptop, type? Werkte het eerst wel? Zo ja, wat heb je veranderd? Werkt het wireless zelf wel? Welke drivers heb je geïnstalleerd? Welk knopje aan de zijkant van je toetsenbord doet het niet? De enter soms?

Misschien met wat meer info kunnen we aan de oplossing komen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:54
Heb je de (extra) drivers voor je "fujitsu siemens laptop" (welk type 8)7 ) wel geinstalleerd?

En werkt je draadloos wel, dus dat het lampje niet gaat branden maar dat wireless wel werkt?

En je moet toch echt wat meer informatie geven over de laptop. Sinds wanneer het lampje het niet meer doet e.d

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om een fujitsu siemens amilo pro 2000. Het knopje zit de linkboven op het toetsenbord.
We hebben deze latop sinds gisteren en dat het lampje niet brande was mij niet opgevallen.
De drivers van de wifi kaart zijn geinstallerd. Dus mijn vraag is hoe krijg ik deze aan, en wat kan de oorzaak zijn waarom ik deze niet aankrijg?

Verwijderd

Meestal zit er op een laptop nog een apart knopje om het wlan uit- en in te schakelen. Soms zit dat met bijv de FN-toets zelfs in je toetsenbord geintegreerd. Even de manual er op naslaan zou ik zeggen :)

Verwijderd

Heb je een Fn toets op die laptop zitten?

zo ja: kijk op het nummerieke gedeelte van je toetsenbord (dus boven QWERTYUIP) of je in dezelfde kleur als die Fn toets een icoontje a-la draadloos netwerk ziet.

bovendien zat er bij die laptop vast wel een handleiding (RTFM?)

zo nee: weet fridgeman het ook niet - 0800 0226575 weet het wel (FS Hulpdesk)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 17:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een knopje op het toetenbord met een wifi tekentje. Maar het indrukken hiervan doet niks.
Hoe ik het anders op moet lossen weet ik dus nog niet

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:54
Nofi, maar zit er eigenlijk wel wireless in je laptop? (Dit kan je zien door te kijken bij Netwerkadapters en dan zou je iets moeten zien van "Draadloze netwerkverbinding"

Zoiets als hier onder:

Afbeeldingslocatie: http://www.edimax.com/html/Faq/ew-7126/xp4.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door ThinkPad op 31-01-2007 17:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zit er in. En in dat zelfde scherm staat de draadloze netwerk verbinding uitschakeld. Het software matig inschakelen via windows lukt niet.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

druk je wel tegelijk met het wifi knopje de Fn toets in?
Mijn laptop kan ook een wifi module op z'n deksel hebben die dan met Fn + F2 ingeschakeld kan worden.

Zonder Fn werkt dat dus niet ;)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

http://www.fujitsu-siemens.nl/support/hints.html
Als je je laptop daar opzoekt staan er toch echt een aantal oplossingen.

[ Voor 43% gewijzigd door PcDealer op 31-01-2007 19:04 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1