Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2007] Automatisch 2 regels wit bij 1 enter

Pagina: 1
Acties:
  • 1.822 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in Word 2007 1x enter tik, kreeg ik automatisch 2 regels wit, terwijl ik dit helemaal niet wil.
Ik kan dan natuurlijk shift+enter doen, maar dit gaat niet werken als ik een genummerde lijst wil maken.

Ik heb van alles geprobeerd in Word, maar er niet achter kunnen komen hoe ik ervoor kan zorgen dat 1x enter gewoon 1 regel wit is :X Ook google helpt mij niet hierbij...

Ik vind het wel raar dat ze dit opeens veranderen :/

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:20
regel selecteren en dan "remove space after paragraph" O-)

[ Voor 3% gewijzigd door asfaloth_arwen op 31-01-2007 16:37 ]

Specs

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 00:42
Of anders bij *rechtermuisknop* > Alinea eens je instellingen checken.(Of je standaard opmaakprofiel)

[ Voor 18% gewijzigd door r0bert op 31-01-2007 16:41 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een genummerde lijst (die je door Word laat nummeren) heeft vziw helemaal die extra witregels toch niet als je op enter drukt? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus hier een half uur naar lopen zoeken, en uit alle frustratie wilde ik zelfs bijna mn pc kapotmaken :X

En dan is de oplossing zo simpel 8)7 Thnx _/-\o_ Het werkt idd, nu nog alleen zien hoe ik dit aan het standaardsjabloon kan toevoegen :P

@elevator: dat klopt, ik heb het niet duidelijk uitgelegd.

Ik kreeg dit:

Afbeeldingslocatie: http://maxupload.com/img/3FD889BD.jpg

Terwijl ik dit wilde:

Afbeeldingslocatie: http://maxupload.com/img/D4E5B5BD.jpg

En dat kan niet met shift + enter :)

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-11 10:27
Het kan nog makkelijker:
Selecteer het tabblad: start --> selecteer de knop regelafstand in het vakje alinea --> opties voor regelafstand --> Vink aan: Geen ruimtes toevoegen tussen alinea's met dezelfde stijl

• Naatan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05-2010

Naatan

Systeem Beheerder

Volgends mij is dit altijd al het geval in office geweest hoor..

En persoonlijk zou ik niet anders willen, leer je tenminste met alinea's werken ipv alles in een groot blok te schrijven ;)

Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 13:00

Nikooos

huizenlol.nl

Uhm.. Hoe werkt het nou bij een lijst? Want de extra witregel is geen probleem voor alinea is geen probleem, maar voor een lijst wil ik m eigenlijk niet hebben en dat is niet op te lossen met de eerder genoemde oplossingen..

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Pagina: 1