Ik moest op mijn MDA compact 3 een hard reset uitvoeren en dus msn opnieuw installeren. Maar op een of andere manier lukt het niet. Ik heb eerst het toestel met de pc verbonden via active sync. Toen heb ik windows live programma gekopieerd (wat ik eerder ook had gebruikt toen het wel gelukt was) naar mijn toestel. Toen heb ik het kabeltje los gehaald van active sync. En windows live installatie geopend op mijn MDA. Toen begon de installatieprocedure. Deze ging goed tot stap 5 en dan geeft hij aan het eind dat de synchronisatie mislukt is. Vervolgens staat MSN messenger en windows live er wel op, maar als ik dan probeer in te loggen op MSN messenger geeft hij de melding "There is a problem with the server. Please Try again later." Dus kan iemand mij helpen?
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:51:
Ik denk dat je in het verkeerde subforum zit
offtopic:
Dan kan je ook een TR plaatsen
Dan kan je ook een TR plaatsen
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Tja sorry.. Wist al niet echt waar het bij hoorde
, maar ik ben er denk ik al achter wat het probleem is, want het schijnt dat het aan de server van msn te liggen, want iemand anders kon ook al niet op msn op zijn mda.
Klinkt toch alsof je er niet veel aan kan doen en het probleem bij Microsoft ligt. Ik stel dus voor dat je het probleem ook daar neerlegt; wij kunnen je niet helpenThere is a problem with the server
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()