[Adsense] Image ads verschijnen niet op mijn website

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcane Apex
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-01 15:19
Ik heb zojuist een andsense image unit toegevoegd aan mij website, nadat ik eerst alleen maar text ads gebruikte op de site.
De text-ads werkten. Echter nu ik een image ad heb toegevoegd verschijnt er niets op de website.
Duurt het misschien een tijdje voordat er een image ad moet verschijnen tov text-ads die vrijwel direct getoond worden na het plaatsen van de code?

PS: ik heb niets anders gedaan qua code dan dat ik met de text-ads had gedaan, ik heb gewoon een script van een text-ad vervangen met een script van een image ad. Maar opmerkelijk genoeg lijkt het niet te werken.

PPS: Javascript staat aan en de adblocker van de firewall staan uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Arcane Apex op 31-01-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcane Apex
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-01 15:19
Ik denk dat ik een stap verder ben.
Ik heb de adsense scriptcode licht veranderd. Wat ik heb gedaan is in de adsense setup settings ingesteld dat als er geen relevante advertenties beschikbaar zijn, dat er dan een paarse kleur getoond wordt op de plek van de advertentie. En inderdaad dat bleek het geval. Er verscheen een paars vlak.
Er konden waarschijnlijk dus geen relevante advertenties getoond worden voor mijn website.
Weet iemand misschien hoe dit zou komen? Ik had immers eerst ingesteld dat als er geen relevante advertenties getoond konden worden dat er dan "public service" advertenties getoond zouden moeten worden. Echter dit gebeurde niet.

Ik denk nu dat er misschien geen relevante advertenties getoond kunnen worden omdat ik geen meta-tags aan de de site heb toegevoegd of keywords?
Alleen snap ik het verschil niet tussen woorden in meta-tags en wat men noemt "keywords",
Kan iemand dit mij misschien uitleggen?

PS: Ik weet trouwens nog niet zeker of "het niet kunnen tonen van relevante ads" wel de reden is dat er niets te zien is.
Misschien weet iemand misschien wat het eventueel zou kunnen zijn?

PPS: Bovendien had ik ongeveer 2000 ad impressions vanwege de text-ads, maar mijn earnings staan nog steeds op $0.00 .
Weet iemand eventueel hoe dit komt? Ik d8 dat er betaald werd voor zowel clicks als impressions.
Echter nu snap ik het niet meer zo goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Arcane Apex op 31-01-2007 14:56 ]