Toon posts:

Exchange OWA kan bij beantwoorden e-mails niet verzenden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Exchange 2003 omgeving met daarin Outlook Web Access geconfigureerd.
Alles werkt naar behoren enkel kan ik bij het beantwoorden van de e-mails niet verzenden. Je drukt bij het beantwoorden op de knop verzenden en dan wordt de knop grijs en gebeurt er 20 seconden niks, vervolgens krijg ik een pop-up scherm en daarin wordt gevraagd om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dit heb ik gedaan maar dan blijft deze steeds terugkomen. Nou weet ik dat dit pop-up scherm niet naar voren hoort te komen en ook dat het e-mailtje direct dient te worden verzonden.

Ik heb al diverse onderdelen gecontroleerd met andere serversystemen van andere relaties waar het wel werkt(die hebben dezelfde configuratie), alleen toch kan ik bij deze relatie niet verzenden.

Heeft iemand een document waar het stapsgewijs in beschreven staat hoe de beveiliging in IIS dient ingesteld te worden, of een oplossing voor dit bovenstaande.

R00ney

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:36
Heb je de laatste patches van Windows 2003 en Exchange 2003 al geinstalleerd staan. Er zaten volgens mij een aantal verbeteringen in, die dit probleem verhielpen. Heb je het probleem zowel als je de server intern als extern benadered?

Verwijderd

Topicstarter
Alle patches van Windows 2003 zijn geinstalleerd, ga nu kijken of er nog patches zijn voor Exchange 2003 die ik nog niet heb geinstalleerd.

Ik heb dit probleem alleen als ik het extern verbinding maak met Outlook Web Access

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:06:
Alle patches van Windows 2003 zijn geinstalleerd, ga nu kijken of er nog patches zijn voor Exchange 2003 die ik nog niet heb geinstalleerd.

Ik heb dit probleem alleen als ik het extern verbinding maak met Outlook Web Access
Toevallig een proxy server er tussen zitten, of een firewall?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad een firewall er tussen staan maar idt is het probleem niet, want we hebben de firewall even uitgeschakeld en dan was het probleem nog niet verholpen.

Kan jij mij aangeven welke update ik dien te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Rolfie...

Bedankt voor je hulp. Het probleem is opgelost. Er zat een foutje inderdaad in de firewall.

Gr,

R00ney

• thamoosio
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-01-2024

thamoosio

Ja-haaaaaa

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:21:
Rolfie...

Bedankt voor je hulp. Het probleem is opgelost. Er zat een foutje inderdaad in de firewall.

Gr,

R00ney
laat ook ff weten wélk foutje ;)

Bij voorbaat sorry..

Verwijderd

Topicstarter
Nat stond niet aan in de firewall, deze aangezet op poort 443 en toen werkte het:P
Pagina: 1