ik heb het volgende probleem? bestanden groter dan 4 gb zoals films zyn niet via peer topeert e downloaden ik begryp dat dit aande harde schyf indeling ligt jhope lo s ik dit op harde schyf maxtor 300gb s ata 2 win dows xp en maar een schyf in pc
Leer typen. En aan je harddisk zal het niet liggen.
Even leesbaar gemaakt 
Lees net dat het al NTFS is, wellicht is het handig als je aangeeft welk peer to peer programma? Hoe denk jij dat de indeling van je schijf problemen kan geven?
Convert.exe gebruiken.jxil schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:54:
Ik heb het volgende probleem. Bestanden groter dan 4 gb zoals films zijn niet via peer to peer te downloaden. Ik begrijp dat dit aan de harde schijf indeling ligt. Hoe los ik dit op?
Harde schijf: maxtor 300gb sata 2
Er zit maar één schijf in de PC
Lees net dat het al NTFS is, wellicht is het handig als je aangeeft welk peer to peer programma? Hoe denk jij dat de indeling van je schijf problemen kan geven?
[ Voor 17% gewijzigd door Archie_T op 31-01-2007 13:08 ]
oke oke ikmoet beter typen (hart patient) ntsf
Als je hier serieus genomen wilt worden, dan verwachten we ook serieuze inzet en research van jouw kant. Neem eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT. Dit is in ieder geval niet de manier om een topic op GoT te starten, topic dicht dus.
Klein detail: je hoeft hier heus geen taalwonder te zijn, maar besteed er wel aandacht aan. Even 2x herlezen tijdens 'bekijk bericht' of door de spellingscontrole van Word heen halen is kleine moeite en je doet er jezelf en de GoT-bezoeker een groot voordeel mee
Klein detail: je hoeft hier heus geen taalwonder te zijn, maar besteed er wel aandacht aan. Even 2x herlezen tijdens 'bekijk bericht' of door de spellingscontrole van Word heen halen is kleine moeite en je doet er jezelf en de GoT-bezoeker een groot voordeel mee
[ Voor 31% gewijzigd door BalusC op 31-01-2007 15:10 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()