Het zit zo, de voeding van mijn externe schijf is kapot. Dus was ik van plan om mijn externe hardeschijf in mijn computer te zetten. Allemaal leuk lief en aardig, dit was binnen 10 min gelukt. Toen heb ik "nieuwe" hardeschijf opnieuw gepartitioneerd zodat deze schijf volledig gebruikt kon worden voor downloads/games. Dus maakte ik van twee partities eentje. Toen kwam ik erachter dat mijn dvd brander niet meer gevonden werd, dus ik pc even uit doen en de kabels aandrukken. Ik zag mijn dvd brander weer. Toen begon het gerotzooi als ik nu naar Deze Computer wil freezed de hele pc.
Wat ik allemaal heb geprobeerd:
Ik heb zonder dvd brander geprobeerd en dan opstarten. dit had geen effect.
Ik heb bijde harde schijven op een apart ide kanaal geprobeerd, dit wou ook niet lukken.
Wat nou ook het geval is, als ik mijn beide harde schijven en dvd brander aan heb gesloten en ik wil dan vanuit Veilige Modus starten dan kan ik gewoon alles doen, dan ziet hij mijn andere harde schijf gewoon en kan ik overal komen. Dus ook bij deze computer etc. Dus wat kan het probleem zijn?
Systeem
Asus A8N-SLI
1024 MB DDR
Geforce 6600GT
2 x 80 GB Maxtor
DVD Brander
Soundblaster Live 5.1
Wat ik allemaal heb geprobeerd:
Ik heb zonder dvd brander geprobeerd en dan opstarten. dit had geen effect.
Ik heb bijde harde schijven op een apart ide kanaal geprobeerd, dit wou ook niet lukken.
Wat nou ook het geval is, als ik mijn beide harde schijven en dvd brander aan heb gesloten en ik wil dan vanuit Veilige Modus starten dan kan ik gewoon alles doen, dan ziet hij mijn andere harde schijf gewoon en kan ik overal komen. Dus ook bij deze computer etc. Dus wat kan het probleem zijn?
Systeem
Asus A8N-SLI
1024 MB DDR
Geforce 6600GT
2 x 80 GB Maxtor
DVD Brander
Soundblaster Live 5.1