Na een vorige topic omtrent mijn nieuwe pc, zit ik nu in het stadium waarin ik mijn pc ga bestellen.
Ik heb het leuke nieuws ontvangen dat ik nog geld te goed heb van mijn vakantiewerk vorig jaar, dus kan ik wat extra euros spenderen zodat die directx 10 kaart erbij kan.
Pc wordt gebruikt om te multitasken, te gamen, en video te kijken
PROCESSOR: intel e6600
best/buy : prijsdaling pas in april (ik kan blijven wachten dan komt amd misschien met een antwoord en ga zo maar verder
GEHEUGEN: Gskill DDRII 2 x 1Gb PC6400 CL5-5-5-15 ( F2-6400CL5D-2GBNQ)
PC6400 geeft mij enige marge mbt overclocken. CL5 is niet zo vet maar
heeft niet zo veel invloed op prestaties volgens tomshardware. GSKILL= goed dacht ik ?
MOEDERBORD: Gigabyte ds3
Het argument dat een p965 moederbord beter kan worden gebruikt worden voor de e6300 en de e6400 is allang ontkrachtigd. Ook een raidcontroller wat de p5b niet heeft, of dan toch in beperkte mate.
HARDE SCHIJF: Seagate 250 gig 16mb cache
Weinig uitleg nodig.
DVD-R: samsung sata drive
Anders heb je weer last van die degoetante kabel.
CASE en VOEDING: antec p150
Ik vind dit een mooie case, echt volledig mijn stijl.
Nu blijft mijn vraag of die NEOHE430 watt de 8800 gts wel gaat trekken.????????
VIDEOKAART: MSI 8800gts
Directx10 futureproof, smak geld, maar er komt in de toekomst ook een grotere monitor.
ETC: ga me nog even houden aan de boxed cooler. Lichtjes en andere franjes vind ik niet mooi, lijkt alles teveel op de kermis.
ook toetsenbord en knaagdier heb ik al, ook monitor.
PRIJS is 1310 euro inc verzending. PRijzen komen van jaha.be en azerty. Hoop dat verzendig goet gaat van Nederland naar Belgie.
MIJn grootste vraag is of ik nog iets over het hoofd zie.
EN of die NEOHE430 watt de boel gaat trekken.
DAnk bij voorbaat.
Toch nog wat onzeker (gaat over veel geld voor student)
Ik heb het leuke nieuws ontvangen dat ik nog geld te goed heb van mijn vakantiewerk vorig jaar, dus kan ik wat extra euros spenderen zodat die directx 10 kaart erbij kan.
Pc wordt gebruikt om te multitasken, te gamen, en video te kijken
PROCESSOR: intel e6600
best/buy : prijsdaling pas in april (ik kan blijven wachten dan komt amd misschien met een antwoord en ga zo maar verder
GEHEUGEN: Gskill DDRII 2 x 1Gb PC6400 CL5-5-5-15 ( F2-6400CL5D-2GBNQ)
PC6400 geeft mij enige marge mbt overclocken. CL5 is niet zo vet maar
heeft niet zo veel invloed op prestaties volgens tomshardware. GSKILL= goed dacht ik ?
MOEDERBORD: Gigabyte ds3
Het argument dat een p965 moederbord beter kan worden gebruikt worden voor de e6300 en de e6400 is allang ontkrachtigd. Ook een raidcontroller wat de p5b niet heeft, of dan toch in beperkte mate.
HARDE SCHIJF: Seagate 250 gig 16mb cache
Weinig uitleg nodig.
DVD-R: samsung sata drive
Anders heb je weer last van die degoetante kabel.
CASE en VOEDING: antec p150
Ik vind dit een mooie case, echt volledig mijn stijl.
Nu blijft mijn vraag of die NEOHE430 watt de 8800 gts wel gaat trekken.????????
VIDEOKAART: MSI 8800gts
Directx10 futureproof, smak geld, maar er komt in de toekomst ook een grotere monitor.
ETC: ga me nog even houden aan de boxed cooler. Lichtjes en andere franjes vind ik niet mooi, lijkt alles teveel op de kermis.
ook toetsenbord en knaagdier heb ik al, ook monitor.
PRIJS is 1310 euro inc verzending. PRijzen komen van jaha.be en azerty. Hoop dat verzendig goet gaat van Nederland naar Belgie.
MIJn grootste vraag is of ik nog iets over het hoofd zie.
EN of die NEOHE430 watt de boel gaat trekken.
DAnk bij voorbaat.
Toch nog wat onzeker (gaat over veel geld voor student)