Ik heb hierover al eerder een topic aangemaakt, maar wat mij toen verteld is met "send on behalf" daar ben ik niet veel wijzer van geworden, dus hoop ik nog wat extra hulp te krijgen.
Ik heb dus een exchange server met een account genaamd, jantje.
Dat account heeft ook een mailbox en ik kan er dus mail mee versturen en ontvangen.
Maar de afzender die de mailtjes geven bij de ontvanger is niet de correcte.
Namelijk gebruikersnaam jantje@mijndomein.nl.
Ik wil dus dat de afzender niet de gebruikersnaam jantje bevat, maar de naam info@mijndomein.nl.
Mij is verteld dat ik dan iets moest doen met "send on behalf", daar heb ik naar gezocht op het internet, paar artikels gelezen, helaas weinig van begrepen.
Moet ik nu een extra account aanmaken bij users en deze info noemen, de mailbox ook info noemen, zodat de gebruikersnaam in het mailadres wordt opgenomen net zoals bij jantje@mijndomein.nl?
Dus dan zou ik info@mijndomein.nl krijgen?
Vervolgens plaats ik dit account bij de sent on behalf van mijn andere account?
Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg!
Ik heb dus een exchange server met een account genaamd, jantje.
Dat account heeft ook een mailbox en ik kan er dus mail mee versturen en ontvangen.
Maar de afzender die de mailtjes geven bij de ontvanger is niet de correcte.
Namelijk gebruikersnaam jantje@mijndomein.nl.
Ik wil dus dat de afzender niet de gebruikersnaam jantje bevat, maar de naam info@mijndomein.nl.
Mij is verteld dat ik dan iets moest doen met "send on behalf", daar heb ik naar gezocht op het internet, paar artikels gelezen, helaas weinig van begrepen.
Moet ik nu een extra account aanmaken bij users en deze info noemen, de mailbox ook info noemen, zodat de gebruikersnaam in het mailadres wordt opgenomen net zoals bij jantje@mijndomein.nl?
Dus dan zou ik info@mijndomein.nl krijgen?
Vervolgens plaats ik dit account bij de sent on behalf van mijn andere account?
Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg!