Hallo
Gisteris mijn systeempje met de post binnengekomen,
uiteraard gelijk in elkaar gezet, enthousiast dat ik was..
Vanmorge de laatste puntjes op de i gezet, en opstarten maar..
Een soort van melding om standaard settings te kiezen, of naar de bios te gaan..
Ik naar de bios, naar een paar tabbladen verwisseld te hebben, loopt hij vast...
Restart, met als volgd de melding: Insert a bootable disk or presh button to continue
Als ik op een toets druk geeft hij dezelfde melding weer.
Dus maar windows xp geinstalleerd,
Met als volgd dat ik nu op deze pc dit bericht zit te typen, alle drivers geinstalleerd, alles werkt,
behalve, dat ik als restart of opstart, niet langs een postscherm kom..
Aan het begin geeft hij de naam van mijn dvd-brander weer??, daarna een zwart scherm, met een wit typ-balkje linksbovenin, dat ongeveer 3 seconden, waarna hij windows boot..
Mijn vraag
Hoe kan ik de bios terugtoveren?
Gisteris mijn systeempje met de post binnengekomen,
uiteraard gelijk in elkaar gezet, enthousiast dat ik was..
Vanmorge de laatste puntjes op de i gezet, en opstarten maar..
Een soort van melding om standaard settings te kiezen, of naar de bios te gaan..
Ik naar de bios, naar een paar tabbladen verwisseld te hebben, loopt hij vast...
Restart, met als volgd de melding: Insert a bootable disk or presh button to continue
Als ik op een toets druk geeft hij dezelfde melding weer.
Dus maar windows xp geinstalleerd,
Met als volgd dat ik nu op deze pc dit bericht zit te typen, alle drivers geinstalleerd, alles werkt,
behalve, dat ik als restart of opstart, niet langs een postscherm kom..
Aan het begin geeft hij de naam van mijn dvd-brander weer??, daarna een zwart scherm, met een wit typ-balkje linksbovenin, dat ongeveer 3 seconden, waarna hij windows boot..
Mijn vraag
Hoe kan ik de bios terugtoveren?