Ik heb hier ooit al melding gemaakt van een memory-stick met fingerprint beveiliging die niet meer wilde weer werken omdat ik een melding kreeg dat de 'device' niet geregistreerd zou zijn.
Ik ben toen terecht op diezelfde vingers getikt, dat ik niet mocht vragen hoe ik de beveiliging kan omzeilen dus die vraag stel ik hier niet meer.
Maar ik ben wel een ouderwetse doorzetter en dus ben ik door gaan zoeken en nu doet het volgende vreemde verhaal zich voor.
De stick heb ik voor het eerst gebruikt op 17 oktober 2006. hij heeft een tijdje goed gewerkt maar vanaf begin november doet-ie het niet meer.....en nu komt-ie....
Zodra ik de systeemdatum terugbreng naar 19 oktober 2006 werkt alles normaal!!!
Wat heb ik vervolgens gedaan?
In de verleden tijd alles geformateerd en een nieuwe versie van de FingerprintManager erop gezet.
De stick in het verleden getest en werkt uitstekend. Vervolgens de stick weer terug gestuurd naar het heden...en wat denk je???
Weer dezelfde foutmelding
Het maakt niet uit op welke PC, laptop of besturingssysteem ik dit probeer maar overal is het hetzelfde liedje.
Een lang verhaal maar zo bijzonder dat ik het jullie niet wilde onthouden. Het is geen Sci-Fi maar real life. Ik hoop dat dit geen verhaal of vraag is die ik hier niet zou mogen stellen maar weet er iemand misschien een oplossing?
En o ja, ik heb al contact gezocht met de fabrikant Adata
Greetz, Bignose