Welke zal ik nemen?A110-153 of Inspiron 6400

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:55
Beste Tweakers,

Ik ben student dus het budget voor mijn (kale) laptop is niet al te groot. Ik richt mij dus op de 800 euro. In deze categorie zijn zeer veel modellen te vinden, maar dan reist natuurlijk de vraag: Welke is de beste?!

Zelf ben ik wel al tot de conclusie gekomen dat de laptop in ieder geval een core duo cpu moet hebben, shared video is opzich niet zo'n probleem, aangezien ik toch voor de 1024mb ram wil gaan, en absoluut niet van plan ben meer dan af en toe een spelletje te doen om de tijd te doden. (gamen doe je op een PC, geen laptop :P) en een redelijke hardeschijf, 80 gig en meer. Het gaat mij toch voornamelijk om mobiliteit, stevigheid, duurzaamheid en lange accuduur.

Mijn doel voor de laptop
Ik wil de laptop gaan gebruiken voor het gebruikelijke office werk, msn, winamp, veel downloaden,fxp'en en films kijken. Maar ook moet hij toch wel een aantal jaartjes mee kunnen eigenlijk. Het is daarom dat ik niet kies voor de budget laptops (tenminste dat denk ik, probeer me te overtuigen als jullie anders denken :P ) Bovendien ben ik momenteel nog niet echt een voorstander van Vista, maar mocht ik deze uiteindelijk toch erop willen zetten (als de spreekwoordelijke kat uit de boom gekeken is) dan wel de Ultimate of Enterprise/Business Premium. Nog een laatste absolute vereiste is een TV-OUT (men kan tegenwoordig toch niet meer zonder?!)
Ook is langere tijd op de accu werken altijd handig, dus geen Acer die na een uur zegt: ey aan de netstroom die handel.Om het software pakket maak ik me geen zorgen, het eerste wat gebeurt bij aanschaf is formatteren :P

Gevonden tot nu toe
Nu ben ik tijdens mijn zoektocht een aantal modellen tegengekomen die ik zelf wel interessant vond

Toshiba Sattlelite A110-153 Link
Processor-kloksnelheid 1600MHz
Processor Intel® Core Duo T2050
Chipset moederbord Intel® 945GM Express
Processor systeembus 533MHz
Opslagcapaciteit 100GB 5400RPM SATA 8mb
Grafische adapter Intel 945GM Express
(PS ook de A110-159 is een optie, zelfde config alleen 120GB hdd)

Dell Inspiron 6400
Dual-Core Processor T2060(1.6GHz/533MHz/1MB) (of toch voor die 30 euro meer de T2250?!?!)
Geheugen 1.024 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 512)
Harde Schijf Harde schijf van 80 GB (5.400 rpm)
Batterij 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
Grafische Kaart Intel® Media Accelerator 950 256 MB shared

Compaq C540
T2060 (niet T2050?!?!) wat is het verschil?
80GB harde schijf
1024MB geheugen
shared 128mb geheugen
Dit is helaas alles wat ik er zo over kan zeggen, het is momenteel een aanbieding bij de mediamarkt, maar het type C540 kan ik nergens terug vinden voor verdere specs...Opzich zag hij er wel leuk uit.

Er zijn natuurlijk ook nog de prijsvechters op de laptopmarkt, maar ik zie soms echt tussen de bomen het bos niet meer. Ook vind ik het altijd moeilijk te beoordelen hoe degelijk de laptop zelf in elkaar steekt. Is het daadwerkelijk een degelijke en stevige laptop die tegen een stootje kan?!

Dus Tweakers, gaar hoor ik jullie advies over mijn aankomende laptop van jullie, hebben jullie suggesties of adviezen?

Welke zou er bij jullie op het lijstje staan gelet op een budget van rond de €800 Core Duo en TV-Out
(liever 1024mb ram dan 512, want los zelf erbij pooten loont zich meestal niet qua prijs)

Bij voorbaat al dank aan allen die gaan antwoorden _/-\o_

• StraightOn.NL
PS: over USB aansluitingen heb ik het niet gehad, maar ik vind het natuurlijk wel fijn als er dit meer dan 2 zijn. Firewire is geen must, een ingebouwde webcam (kan als hij er toevallig bij zit!) wel zo fijn zijn! Zoals in de ASUS Z92FAP110
zoals hier deze:

in een winkeltje bij mij in de buurt zie pagina 5

Helaas kan ik hier ook weinig info over vinden, ik had ergens gelezen dat deze een PATA hdd heeft, is SATA een must tov PATA in een laptop?? (en waarschijnlijk heeft deze ook TV-OUT)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tip: als je wat wilt toevoegen aan een post, gebruik dan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif. :) Posten na je openingspost wordt gezien als onnodig kicken, een teken van ongeduld ;) .

Als je een tijdje vooruit wilt, waarom dan een 32 bits-processor kiezen als de Core Duo? Neem dan een Core2Duo of een Turion; zelfs een budget Sempron heeft meestal 64-bits extensies. Verder is TV-out bij een laptop nou niet de meest belangrijke functie imo, maar goed.

Als het gaat om een 800 euro laptop, dan zou je deze kunnen overwegen:
Compaq notebook type V6137EU. Bij Kruidvat Internetvoordeel, 799 euro, is al op het forum besproken (gebruik de zoekfunctie), en is niet slecht. En heeft een TV-out. Dual core, 64-bit, en 1 Gb RAM. En een grotere harde schijf als extra. :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 31-01-2007 11:46 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• StraightOn.NL
Hmmmm ja ik ben persoonlijk niet zo te spreken over de chipset van die Turion X64, maar bedankt voor de tip, ik zal het topic er eens op na lezen

Maar voor mij is TV-Out wel een must, aangezien ik graag mijn films op mijn 90cm Philips CRT TV kijk :)

Ik weet dat er de mogelijkheid is om een vga zelf om te knutselen naar scart/svhs maar het resultaat daarvan is niet altijd bewezen heb ik in een topic hier gelezen

::edit::

Tja waarom ik voor een Core ga en geen Core2 is momenteelafhankelijk van het aanbod van rond de 800 euro...er is er geen die me echt aanspreekt met een Core2. En voor de presetaties hoeft men het momenteel niet te laten (de Core). Maar met het oog op de toekomst en het waarschijnlijk uitkomen van meet 64bits programmas heb je inderdaad wel een goed punt!

[ Voor 30% gewijzigd door StraightOn.NL op 31-01-2007 11:43 ]

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Tot voor kort was de Toshiba A100-727 nog te koop voor ongeveer 800,=
Prima prestaties, compleet, en een fatsoendelijke graka.
Even zoeken op het forum onder A100-727

Suxxes

Cititzen of Ladonia

• StraightOn.NL
Nou ik ben er denkelijk uit

het word de A110-153 http://www.zercom.nl/inde...=2051&f=1&h=1&s=1&a=37716

Processor-kloksnelheid 1600MHz
Processor Intel® Core Duo T2050
Chipset moederbord Intel® 945GM Express
Processor systeembus 533MHz
Opslagcapaciteit 100GB 5400RPM SATA 8mb
Grafische adapter Intel 945GM Express

Ik kan gewoonweg nergens op of aanmerkingen vinden tegen deze laptop, hij is in heel veel winkels te koop en een lange batterijduur.

Het enige wat ik me zo afvraag is de stevigheid en duurzaamheid van de behuizing? Iemand ervaringen daarmee? Ik hoop toch niet dat het vergelijkbaar is met een Acer Aspire...want die behuizingen vind ik persoonlijk nogal triest, behoorlijk slappe plastic enzo. Kan zijn dat ik me daarin vergis natuurlijk, ik ben nog niet eerder in het bezit geweest van een laptop. Afgezien van de Toshiba Sattlelite pro van me pa. Maargoed, dat is een hele andere prijsklasse :P

Dus iemand misschien ervaringen met deze A110-153? Of negatieve punten aan deze laptop?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mooie laptop opzich, maar ik zou toch even doorzoeken naar 'n laptop met 'n videokaartje!
X1100/ X1150/ X1300 ofzo of 'n nVidea GO 6100/ GO 6150 ofzo!
Voor 800 euro moet er nog redelijk wat te krijgen zijn namelijk!

EDIT: Eventjes wat opgezocht:

Acer Asp. 5102WLMi
AMD Mobile Turion64 X2 TL50 1.6Ghz
15.4TFT WXGA Acer CrystalBrite 16ms
1024MB RAM (2x512)
120GB HDD (5400RPM)
Super Multi DVD-RW Double Layer
6-cell LiIon
56K modem
Lan & Wireless 802.11b/g
no FDD, no IEEE 1394, no S-video, no FIR
ATi X1100 128MB shared
5-in-1 Card reader en 0.3MP Orbicam
Microsoft® Windows® Vista Home Premium
1 jaar garantie direct via Acer!
792,50

HP Pav. DV6132eu
15.4" WXGA High Definition BrightView
Widescreen (1280 x 800)
AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-50
1024 MB DDR2 667 MHz (2 x 512 MB)
100 GB 5400 rpm
SuperMulti DVD±R/RW DL
10/100 Base WLAN 802.11abg
NVIDIA GeForce Go 6150
Windows XP Media Center
759,00

Asus A6M-Q037H
- 15.4WXGA Color Shine
- TL 50
- Nvidia GeForceT Go 6100; 128MB TurboCacheT
- 1024MB( DDRII 512x2)
- 80GB 8X DVD Double Layer
- SD/ MMC/ MS/ MS pro
- AC 97 s/w Modem and 10/100/100 Base Wlan b/g AC 97 s/w audio Built-in speaker and microphone"
- XP Home
- 8 cell Battery
- Output: 90W Input: 100V-240V
- 354 x 284 x 35mm 2.85 kg"
- 0.3 CMOS Camera
- 2 year global warranty
779,00

Ik vind die laatste wel leuk! Leuke processor, 1GB RAM, 80GB HD, card-reader!
Ingebouwde webcam wat ook leuk is, 8 cells batterij en 't merk Asus wat 2 jaar garantie geeft! :)

[ Voor 90% gewijzigd door CLB op 31-01-2007 23:27 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• StraightOn.NL
Die asus is inderdaad ook een hele mooie laptop, die had ik zelf nog niet gezien :o

Die HP wel, ook een mooie idd. Maarja het probleem voor mij blijft dat ik niet zo te spreken ben over die Turion TL-50 ze zijn 15% langzamer en verstoken 32Watt ipv van 24Watt voor dezelfde CoreDuo (mja die is dan wel 32bit, maar de Core2Duo schijnt hetzelfde te verstoken en prestaties zijn nog ietsje beter. Maar das ook wel weer een prijsklasse hoger...

Maar bedankt voor de Asus tip! die is echt zeer compleet!

• CLB
  • Niet online

CLB

StraightOn.NL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:43:
Geen probleem ;) 800,- laptops zijn er idd genoeg maar, probeer en dan wel zo veel mogelijk hardware uit te persen voor die prijs vind ik :) En ik heb maar even 2 webshopjes bekeken dus ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

StraightOn.NL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:43:
Die asus is inderdaad ook een hele mooie laptop, die had ik zelf nog niet gezien :o

Die HP wel, ook een mooie idd. Maarja het probleem voor mij blijft dat ik niet zo te spreken ben over die Turion TL-50 ze zijn 15% langzamer en verstoken 32Watt ipv van 24Watt voor dezelfde CoreDuo (mja die is dan wel 32bit, maar de Core2Duo schijnt hetzelfde te verstoken en prestaties zijn nog ietsje beter. Maar das ook wel weer een prijsklasse hoger...

Ik ben voor de MSI gegaan
http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=1488

Ik kan je pas over een weekje iets vertellen over prestaties en behuizing:P (vandaag besteld)
Maar dies wel een stukje duurder (943 euro)

@CBL Whahaha iedereen proberen de MSI aan te smeren |:(
edit:

Weltrusten

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 23:49 ]

• StraightOn.NL
CLB schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:46:
[...]

Geen probleem ;) 800,- laptops zijn er idd genoeg maar, probeer en dan wel zo veel mogelijk hardware uit te persen voor die prijs vind ik :) En ik heb maar even 2 webshopjes bekeken dus ;)
Tja al die hardware vreet ook weer stroom, en ik ga hem toch echt gebruiken om mijn scriptie te schrijven tijdens mijn stage als ik een paar uur niks te doen heb :P En ik heb wel eens vaker gelezen dat die kaarten toch wel degelijk meer stroom vreten dan een integrated in de chipset.

Voor te gamen heb ik een mooie pc thuis staan :D

Het is meer het feit dat ik wel een tweaker ben en er daarom niet tegen kan om een cheapass celeron laptop te pakken :P (waar ik zo wel 20 reden om kan verzinnen om die niet te nemen)

::edit::

Ow en er is nog een feit wat ik vergeten te noemen ben!

De beschikbaarheid, die ASUS dingen krijg je vaak alleen maar bij de webshops enzo, en aangezien ik die laptop van de belasting kan aftrekken (mits ik een btw-specificatie krijg, wat vaak een probleem is bij een online shop, ivm naam en bestel/leveringsadres) moet ik hem dus eigenlijk in een gewone winkel kopen. Bekende webshops als Zercom en 4Launch konden mij de laptop namelijk niet leveren met btw-specificatie (waarom weet ik ook niet :S)

[ Voor 23% gewijzigd door StraightOn.NL op 01-02-2007 00:05 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:47:
@CBL CLB Whahaha iedereen proberen de MSI aan te smeren |:(
edit:
Weltrusten
Naja ik moet zeggen dat als ik niet voor die Zepto was gegaan
de A6T, nja niet meer leverbaar, en nu dan de MSI 677 me erg aanspreken! _/-\o_
StraightOn.NL schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 23:57:
[...]

Tja al die hardware vreet ook weer stroom, en ik ga hem toch echt gebruiken om mijn scriptie te schrijven tijdens mijn stage als ik een paar uur niks te doen heb :P En ik heb wel eens vaker gelezen dat die kaarten toch wel degelijk meer stroom vreten dan een integrated in de chipset.

Voor te gamen heb ik een mooie pc thuis staan :D

Het is meer het feit dat ik wel een tweaker ben en er daarom niet tegen kan om een cheapass celeron laptop te pakken :P (waar ik zo wel 20 reden om kan verzinnen om die niet te nemen)
Tsjaa zoveel stroom meer vreet dat imho ook weer niet...
Je weet nooit wat je ermee gaat doen en dergelijke! PC kapot? Heb je toch even je laptop enzo!

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 01-02-2007 00:00 ]

• StraightOn.NL
Ik heb er idd net eens even wat benchmarkjes op nageslagen en idd het verschil in stroomverbruik is niet echt noemenswaardig te noemen. Maar qua prestaties valt het toch ook wel mee? Zo slecht is de GM950 toch ook weer niet? Daar heb ik niet zoveel over kunnen vinden eigenlijk. Wel is het natuurlijk lekker als je gewoon goeie nvidia drivers kunt gebruiken met alle opties en instellingen, en niet die lelijke intel zooi waar je niks aan kunt veranderen.

[ Voor 9% gewijzigd door StraightOn.NL op 01-02-2007 00:08 ]

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:24
Toevallig heb ik laatst op mijn werk een voorstel gedaan voor de A110-153 of 178. Alleen jammer dat er geen XP Pro bijzit. Maar enkel XP MCE voor de 153 of XP Home voor de 178. Daarnaast wilde ze bij het bedrijf wat ons recent heeft overgenomen wat meer in de range van HP blijven. Nu wordt ik dus waarschijnlijk opgezadeld met een NC6320. Ook geen straf gelukkig :9

Maar al met al ging mijn keuze uit naar deze laptop omdat de reviews zeer goed zijn. Met name het scherm was voor mij een belangrijk punt. Zeker met die spiegelende schermen is het belang van een goed scherm imo een stuk groter geworden als voorheen. Sony komt met zijn schermen goed uit de testen maar daar betaal je dan ook voor. Toshiba schijnt met zijn Trubrite schermen toch 1 van de beteren te zijn in de lagere prijsklasses.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nou integrated vs eigen videokaartje verschilt best wel veel hoor ;)
Een benchmark-site'je heb ik zo 1 2 3 niet kunnen vinden maar wat ik overal lees :)

Houdt dan wel rekening met Windows Vista wat je later eventueel wilt draaien!
Niet alle kaarten kunnen namelijk AERO aan, dus let daar eventjes op!

• StraightOn.NL
Helemaal mee eens....ik zal ze naast elkaar staan bij de paradigit een Vaio de A110-XXX en een Acer...en de verschillen tussen de eerste 2 waren bijna niet meer zo te zien, terwijl met die acer toch wel.

Voor de echte resoluties zijn die vaio's natuurlijk prima, maarja die krijg je ook niet onder de 1200 euri...

• StraightOn.NL
CLB schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:11:
Nou integrated vs eigen videokaartje verschilt best wel veel hoor ;)
Een benchmark-site'je heb ik zo 1 2 3 niet kunnen vinden maar wat ik overal lees :)

Houdt dan wel rekening met Windows Vista wat je later eventueel wilt draaien!
Niet alle kaarten kunnen namelijk AERO aan, dus let daar eventjes op!
Klopt maar gelukkig word de A110-153 in een nieuw typenr (maar zelfde hardware) geleverd met Vista Home Primium...dus dan zou die Aero Glass aan moeten kunnen. Anders kunne ze net zo goed basic leveren :P

PS. Maar je hebt gelijk ik lees het ook overal! Ik denk dat het hem misschien niet zozeer in de prestaties opzich zit, maar in de tweakbaarheid...die intel dingen kan je niks mee. Je kan alleen switchen tussen TV-OUT en clone en weet ik wat, maar verder 3d instellingen...helemaal niks :S

[ Voor 18% gewijzigd door StraightOn.NL op 01-02-2007 00:16 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Kijk anders hier nog voor leuke aanbiedingen!

Nu ga ik filmpje kijken dus check dit topic morgen wel weer ;)

• StraightOn.NL
Om nog even terug te komen op mijn oorspronkelijke vraag? Wat zijn de beste ervaringen qua behuizing?

Welke merk en type komt daar beste uit de bus (wel in de cathegorie van 800 euro he :P)

Wat ik weet is dat de acer behuizingen kut zijn...ofja dat lees ik hier overal tenminste?

Whats the word on the others...!?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53
Dat de Turion 15% trager zou zijn is non sense. Sterker nog, uit een test van Ome Tom bleek dat de Turion in veel gevallen net wat sneller was op gelijke clock. Het klopt ook wel, Vist ageeft zowel de TL50/TL-52 een 4.6 net als de T2300. Echter is de T2050 die jij hebt geselcteerd een budget model! De Turion zal dus sneller zijn. Een ander voordeel is dat die 64-bit ready is!

Over de GFX, een 6100/6160, GF 6 serie, GF 7 serie of radeon X1xxx serie hebben HD encoding support en zijn wat beter dan een Intel integrated.

Verder is de A6M, A6Tc en A6T (allemaal bijna hetzlefde) helemaal Vista x64compatible, alle drivers zijn aanwezig.

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 01-02-2007 10:16 ]

• StraightOn.NL
GremliN-Online schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:15:
Dat de Turion 15% trager zou zijn is non sense. Sterker nog, uit een test van Ome Tom bleek dat de Turion in veel gevallen net wat sneller was op gelijke clock. Het klopt ook wel, Vist ageeft zowel de TL50/TL-52 een 4.6 net als de T2300. Echter is de T2050 die jij hebt geselcteerd een budget model! De Turion zal dus sneller zijn. Een ander voordeel is dat die 64-bit ready is!

Over de GFX, een 6100/6160, GF 6 serie, GF 7 serie of radeon X1xxx serie hebben HD encoding support en zijn wat beter dan een Intel integrated.

Verder is de A6M, A6Tc en A6T (allemaal bijna hetzlefde) helemaal Vista x64compatible, alle drivers zijn aanwezig.
Ja daar heb je opzich ook wel weer gelijk in...het is voornamelijk dat de Turion in budget systemen terrecht komt. Deze asus ziet er wel solide uit, dus wat dat betreft keur ik deze ook niet af :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

StraightOn.NL schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:30:
[...]
het is voornamelijk dat de Turion in budget systemen terrecht komt.
[...]
Je draait oorzaak en gevolg om. De AMD processoren worden door AMD goedkoper op de markt gebracht, terwijl Intel zichzelf kunstmatig duur houd. Daarom zijn AMD-laptops en computers vaak goedkoper. Het zegt echter niets over kwaliteit.

Eerst waren de Pentiums beter, daarna de AMDs, en nu weer de Pentiums (Core Duo). Maar AMD komt wel weer terug.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• StraightOn.NL
Jaja maar is de core duo dan nu beter dan de turion of niet?!

Er spreken zich hier mensen tegen haha :P

Het gegeven feit is dat de Turion TL-50 32Watt verstookt en de Core Duo 2050 maar 24
Dus hij is zowieso minder zuinig, daar zijn genoeg onafhankelijke benchmarken van te vinden. Over de snelheid valt wel te twisten omdat dat afhankelijk is van meer dan alleen de cpu (mobo+geheugen enz.)

Maar ook daar komt toch vaak eruit dat de turion ietsje minder presteerd (in het 32-bits veld!) want het is wel een voordeel dat deze 64-bit is en de Core Duo niet. De Core2Duo wel, maar daar mag je ook weer een aantal euros bovenop tellen.

Dus prijs kwaliteit en toekomst bekeken zal de core duo en de turion zich niet ver ontlopen.

Tot die conclusie ben IK nu gekomen :P

De vraag staat alleen nog steeds, wat zijn de aanraders op degelijkheid/behuizing enzo. Ik vind dat ook een belangrijk aspect aangezien ik de laptop elke dag mee in de trein moet nemen naar mijn stage plek enzo.

• StraightOn.NL
Oei ik heb hier ook een mooie gevonden, bij de lokale computerboer

Asus A6JC

met productcode Z92JC-Q0175M voor €869

niet zo'n slechte deal volgens mij? toch?

Ik ga het eens ff allemaal uitzoeken!

::EDIT::

Boh wat bestaat er daar onenigheid over bij de computerboeren op internet...pfff ze kloten me wat aan van T2050 1,8GHZ tot T2300 en van SATA naar PATA. Terwijl er dan toch de exacte productcode bijstaat. Maar geloof me...de onderstaande zijn de echte :P

Ik heb gebeld met de groothandel...en die konden mij vertellen dat:

Core Duo T2050 (1,6 Ghz)
15.4 XWGA scherm (met coating dus)
1024MB DDRII
100GB PATA schijf (geen SATA dus)
nVidia Geforce Go 7300 128MB Shared (met DVI VGA en S-Video)
4x usb 2.0
1x firewire
8 cell accu
WLAN
LAN 1000mbit

Windows Media Center met Vista Primium upgrade
24 maanden pick up en return

Geen webcam en mic ingebouwt helaas :(

Koopje toch?!

[ Voor 62% gewijzigd door StraightOn.NL op 01-02-2007 16:05 ]

Pagina: 1