Goede laptop van ± 1.100 euro: MSI M677?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.005 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:45:
[...]

Bedankt voor de foto's! Ziet er goed uit. Vooral die blauwe lampjes lijkt erg mooi. Hoop trouwens dat op die van mij ook een 1.3 mp webcam zit ipv de 300 k.
Ga er wel van uit..

Verder zit er ook nog Bluetooth in (staat er geloof ik niet bij 4Launch vermeld)
enneehh geen idee wat ik nog meer erover kan vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:33:
Foto's gemaakt, ik zal ze even uploaden

Ok hier zijn de links

PS; de laptop is gewoon zwart.. Foto's snel gemaakt en zullen dus ongetwijfeld instellingen zijn waardoor mijn foto's beter hadden kunnen zijn + ik heb flitser gebruikt en geen gewoon licht

http://img.photobucket.co...niswerf/Afbeelding001.jpg
http://img.photobucket.co...niswerf/Afbeelding002.jpg
http://img.photobucket.co...niswerf/Afbeelding003.jpg
http://img.photobucket.co...niswerf/Afbeelding004.jpg
http://img.photobucket.co...niswerf/Afbeelding005.jpg
http://img.photobucket.co...niswerf/Afbeelding006.jpg
http://img.photobucket.co...niswerf/Afbeelding007.jpg

ps. zou best wel wat prestatie stuff willen neerzetten maar geen idee hoe en waarmee ik dat moet doen:P
hij is mooi he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hahaha verder weinig ervaring met notebooks maar ik vind dat die er netjes uit ziet (als laptop aan staat geeft het MSI tekst in het rondje op bovenkant ook licht trouwens

Bij laptop wordt zo een hele kleine optical muis geleverd en een nette zwarte draagtas. Enige nadeel is dat je via Moduslink upgrade site 93 euro voor 32bit Vista Premium moet betalen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had de laatste zei ie van friesland computers
word niet meer geleverd!!!
en ik ben trotse eigenaar van de zwarte versie
Wanneer heb je hem dan gekregen als ik vragen mag. Ik hoop toch echt dat ik die van mij nog wel krijg. Zou anders echt zwaar teleurgesteld zijn. Ik heb hem vorige week donderdag besteld, maar heb (nog) niks van Friesland Computers gehoord dat hij niet meer geleverd wordt. Zou toch ook wel vreemd zijn? Hij staat ook gewoon nog steeds op hun site.
Infinitytron schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:21:
Wat ik raar vind, ik kreeg ook zó'n mail van Salland meende ik en die zeiden ook dat deze laptop End of life was :S Maar deze laptop is toch net pas uitgekomen?
Ja, dit vind ik ook een beetje raar. Zolang is deze laptop er nog niet toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:49:
[...]

hahaha verder weinig ervaring met notebooks maar ik vind dat die er netjes uit ziet (als laptop aan staat geeft het MSI tekst in het rondje op bovenkant ook licht trouwens

Bij laptop wordt zo een hele kleine optical muis geleverd en een nette zwarte draagtas. Enige nadeel is dat je via Moduslink upgrade site 93 euro voor 32bit Vista Premium moet betalen:(
Dan kun je nog beter 'n OEM versie halen van Vista Premium 32 bits voor 88,- (of 90,- voor 64 bits)

Ik vind dat toetsenbord best wel appart, dat het echt helemaal tegen de buitenkanten aanzit zeg maar!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:49:
[...]

Mijne ook hoor!
ik zou geen vista upgrade doen als ik jou was, dat werkt nog te instabiel.
Ten eerste zou ik dan als je dat wel van plan bent, een extra gig geheugen instoppen anders werkt het traag ;)
En de batterij duur is ook laag* viel ineens uit * weer aan netstroom * alles staat gewoon nog aan! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
CLB schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:40:
Mensen die met deze laptop al Vista draaien... wat is jullie score!?
Ben wel benieuwd naar deze Vista-score! Zet er gelijk ff bij wat je voor hardware hebt!

Alvast bedankt!
Ik heb er 2gig in zitten (PC-5300) en met mijn M677 is de totalscore 4.5

CPU - 4.6
Memory (RAM) - 5.5
Graphics - 5.2
Gaming Graphics - 4.9
Primary Harddisk - 4.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 20:48:
[...]

Mijne ook hoor!
ik zou geen vista upgrade doen als ik jou was, dat werkt nog te instabiel.
Ten eerste zou ik dan als je dat wel van plan bent, een extra gig geheugen instoppen anders werkt het traag ;)
En de batterij duur is ook laag* viel ineens uit * weer aan netstroom * alles staat gewoon nog aan! 8)
Dan kun je nog beter 'n OEM versie halen van Vista Premium 32 bits voor 88,- (of 90,- voor 64 bits)

Ik vind dat toetsenbord best wel appart, dat het echt helemaal tegen de buitenkanten aanzit zeg maar!
Ik heb ook voor mezelf besloten nog niet op Vista over te gaan. Ik zie er totaal geen nut in om hier geld aan te spenderen (gebruik hem voor Office, (draadloos) internetten, muziek luisteren, downloaden, avi/DVD kijken). Pas als het echt 'nodig' is en Vista echt duidelijke voordelen levert zal ik Vista gaan kopen.

Tot die tijd hou ik het lekker bij XP; stabiel, vertrouwd

Ben overgegaan naar Office 2007 en ook daar kost het tijd bij om gewend te raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:32:
Ik heb ook voor mezelf besloten nog niet op Vista over te gaan. Ik zie er totaal geen nut in om hier geld aan te spenderen (gebruik hem voor Office, (draadloos) internetten, muziek luisteren, downloaden, avi/DVD kijken). Pas als het echt 'nodig' is en Vista echt duidelijke voordelen levert zal ik Vista gaan kopen.

Ben overgegaan naar Office 2007 en ook daar kost het tijd bij om gewend te raken :P
Dat is 'n goede onderbouwing! Ik heb Windows Vista kunnen lenen van 'n vriend van me en heb 't op m'n laptop gezet en ben helemaal overgegaan! Het werkt gewoon superstabiel, alles werkt: BT, SD kaart reader, m'n videokaart, chipset drivers enzovoort! Vandeweek bestel ik dus zelf Vista :)

Ik had m'n laptop namelijk zonder OS besteld dus zodoende moet ik toch een OS hebben. Aangezien ik perse een legaal OS wil hebben koop ik dus gewoon MS Vista Premium OEM 32 bits!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikkuhqhp schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:17:
heb je de 9-cels accu al gevonden? Want ik heb ook een zilvere bij 4launch besteld, was ook niet blij met de kleur, maar ja, ga niet extra dokken voor zwart. Maar 4launch zei dat ze in de VS 9-cels leveren en in Europa 6-cels :(

edit: typo
hmm dan bestel ik die gewoon, maar ach ja
hij bevalt me goed en cod2 draai ik vet goed met die videokaart, die alternatieven zijn ook niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:32:
[...]

[...]

[/quot
goeie keus!
Later mischien nog een gig geheugen erbij ;)
ho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
ik gooi wel een paar silvere foto's online als ik mijn doosje krijg. Maar ik geloof dat een heleboel mensen wachten op de aankomst van hun bakkie, dus moet hopen dat er dan nog voor mij zijn :P Overigens; het model bestaat pas 5 maanden! (sinds september 06)

//edit

4launch levert hem niet meer! Misschien dat ik hem nog krijg omdat ik hem al een week geleden heb besteld!

[ Voor 19% gewijzigd door ikkuhqhp op 13-02-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
heeft iemand nog wat gehoord over de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikkuhqhp schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:35:
heeft iemand nog wat gehoord over de levering?
Ik nog niet. Ik heb hem afgelopen donderdag besteld bij Friesland Computers. Gister een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zat met de levering omdat ik een beetje ongerust werd van alle berichten hier dat de laptop end of life zou zijn. Nog geen antwoord terug gekregen.
Bij Friesland Computers staat de laptop nog wel steeds op de site, met de opmerking dat de laptop woensdag 14-02-2007 weer binnenkomt.
Hoop toch echt dat ik hem nog krijg, anders moet ik weer op zoek naar een vergelijkbare laptop. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
ik ook en dat wil ik echt niet! Dan word ik echt verdrietig :'( Waarschijnlijk brengen ze over een week of 2 dezelfde laptop uit met vista, maar dan voor 200 euro meer :(

Edit:

BAH! ik krijg net een mail dat hij End of life is :( Ik heb ze gevraagd of er niet nog een lopende zending is, maar ik denk het niet :( Nou moet ik een nieuwe zoeken.

[ Voor 34% gewijzigd door ikkuhqhp op 13-02-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Is het nu zo dat deze laptop zometeen nergens meer valt te leveren? Of komen ze op ten duur wel weer in de winkels terecht? Of is het zo dat MSI klaar is met produceren, alles naar de winkels verscheept en als ze uitverkocht zijn dat je dan als consument pech hebt? Anders wordt het naar een vervanging zoeken en dan ben je meteen duurder uit aangezien je voor dit geld vet goeie specs hebt! :O

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
End of Life houdt echt in dat hij niet meer geleverd wordt. Komt waarschijnlijk door Vista :( Daarom kostt e hij ook niet zoveel gok ik, maar op = echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hmm das jammer :( Maar is er een goede vervanger voor deze laptop? Maar als er over 2 week een nieuwe uitkomt met Vista dan zal die heus niet 200 euro duurder zijn. Zo ja, waar baseer je dat dan op ikkuhqhp?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat dat bij alle 'Vista-laptops' zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edit

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hahaha dat is wel relaxt dan ;) Maar vind het toch jammer dat deze laptop er al na 5 maanden uit gaat :( En een duurdere voor terug komt.. heel jammer maar misschien kan ik nog 1 vinden en anders wordt eht gewoon te duur om een goede laptop te krijgen, en dan blijf ik maar bij mijn pc :(.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach er zullen vast wel vergelijkbare laptops zijn, moet je even zoeken! :P Heb zelf ook behoorlijk moeten zoeken naar deze MSI

En anders; een laptop over een maand moet toch beter zijn dan laptops van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach er komen heus wel weer mooie alternatieven! Asus F3-serie bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog op levering van Friesland Computers. Woensdag of iig donderdag krijgen ze er een aantal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja dat is een aardig mooie alternatief. Heb even gezocht naar de F3 serie en moet zeggen dat daar ook een Geforce go 7600 inzit. Ook nog in dezelfde prijsklasse :O Mijn oog is nu gevallen op de F3T en ga ff rondneuzen voor deze laptop.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

NP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Ja die F3T bij zercom ziet er goed uit! Die bestel ik zodra ik mijn geld terug heb van 4launch (ik heb 4launch wel gevraagd of ze van plan zijn de F3T te gaan leveren, in dat geval laat ik mijn geld even bij hun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Je moet er wel mee oppassen met deze laptop. In sommige gevallen zit er een 7300 TC in. Volgens de Asus site moet er ook een 7600 inzitten, daar moet je dus wel ff opletten. Jammer dat er bij Zercom alleen de prijs staat en niet wat erin zit :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:54
De Asus F3T = 7600, F3Tc = 7300. Is hetzelfde als de A6T/A6Tc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Daar ben ik het niet mee eens :P
Als je hier kijkt dan zie je Asus F3TC-AP017C staan en daar zit ook een Geforce Go 7600 in :S

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Wat is het nou? :P Ik wil geen 7300! Ik wil 2 jaar met dat ding doen en niet weer zo eindigen als ik nu met mijn Geforce FX 5500 kaart zit :P

4launch zegt trouwens niks te weten of ze hem gaan leveren, wel jammer want nou kan ik mijn mooie muis niet mee bestellen met m'n laptopje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Je moet gewoon goed vragen welke videokaart erin zit. Ik denk dat er standaard de 7600 in zit maar vraag het maar goed na!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog op levering van Friesland Computers. Woensdag of iig donderdag krijgen ze er een aantal binnen.
Heb je afgelopen dagen nog wat van hun gehoord over de levering dan?
Ik heb maandagavond een mail gestuurd naar Friesland Computers hoe het zat met de levering, maar nog niks van ze gehoord. Op hun site staat iig nog wel steeds dat de laptop woensdag 14 februari verwacht wordt.

Anders is die F3T idd wel een mooi alternatief. Deze serie is toch net uitgekomen en zal dus wel een tijdje leverbaar blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Hoe is het mogelijk? De F3T is van de nederlandse Asus site gehaald! Gister kon je er nog naartoe browsen, nou niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
CLB schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:13:
[...]

Waarom jammer?

ATI X1600 vs nVidea GO 7600... ik zie bijna geen verschil qua specs/ prestaties hoor :)
ik heb ze beide gezien en mee gegamed etc

heb zelf de GO 7600 en die is kwa performance stukke beter ( ZELFS als die is underclockt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mektheb schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:14:
[...]

ik heb ze beide gezien en mee gegamed etc

heb zelf de GO 7600 en die is kwa performance stukke beter ( ZELFS als die is underclockt )
Hmm okee, dacht dat daar niet zoveel verschil in zat :) Achja vind 't best: heb zelf 'n GO 7600 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Nou, heeft iemand nog een alternatief gevonden? :P Geen F3Tc, want daar zit dus (waarschijnlijk) een 7300 in en ook geen MSI m677.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikkuhqhp schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:05:
Hoe is het mogelijk? De F3T is van de nederlandse Asus site gehaald! Gister kon je er nog naartoe browsen, nou niet meer :(
Volgens mij staat hij nog wel op de Asus site hoor. Klik op producten --> notebooks --> draagbaarheid (portability). Dan zie je hem wel staan.
Of zoek gewoon naar F3, dan komt hij ook wel tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Ja zag ik net ook, maar gister stond hij ook nog aangegeven onder de foto's in de index :P Maar niemand levert in NL de F3T, alleen de F3Tc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ikkuhqhp schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:18:
Nou, heeft iemand nog een alternatief gevonden? :P Geen F3Tc, want daar zit dus (waarschijnlijk) een 7300 in en ook geen MSI m677.
Zepto Znote :9 (mja wel stuk duurder dan 1000,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fujitsu Siemens Amilo Xa1526

Model Fujitsu Siemens Amilo Xa1526
Processor AMD Turion™ 64 X2 TL-56 1,8 GHz
Besturingssysteem Microsoft Windows® XP MCE NL
Beeldscherm 17 "
WXGA+ CrystalView 1440 x 900
Geheugen 1024 MB
DDR2 533 (2 x 512MB)
Harde schijf 240 GB
SATA 5400rpm (2 x 120GB)
CD/DVD-Speler/Brander Multi Formaat DL Brander
VGA nVidia® GeForce® 7600 Go 256MB GDDR2
Geluid 2 ingebouwde luidsprekers
Azalia codec (7.1 SPDIF)
Modem 56 Kbps, 14.4 Kbps fax
LAN 10/100/1000 Mbps
WLAN Wireless LAN (IEEE 802.11b/g)
Accu Li-Ion battery, 6 cells, 11.1V / 4400mAh
Afmetingen (bxhxd) 399 x 33,0 x 299 mm
Gewicht 4.0 kg
inclusief Infrarood afstandsbediening
I/O Connectoren 1x IEEE1394,
3x USB 2.0 Poorten
1x BT® 2.0
1x S-Video Uit,
1x DVI-I
1x Modem
1x LAN
1x ExpressCard slot (34/54mm)
1x Koptelefoon met 1x SPDIF
1x CIR
1x line in
1x Microfoon in
1x 4-in-1 flash Kaartlezert SD/MS/MMC/MSPRO

Gebundelde Software Microsoft® Works
Adobe Acrobat Reader, Power DVD
Symantec Norton IS Suite 2006 (90 dgn)
Multimedia / Sneltoetsen Mail
Internet
Silentmode
WLAN/BT
MultiMedia

Ik zie dit zo ongeveer als de ultieme gamelaptop, ondanks de mooie specs is dit model niet extreem duur.
Omdat op dit moment m'n website niet werkt kan ik m niet toevoegen aan de pricewatch, uit controle daarvan is echter al gebleken dat dit model nog niet te vinden is.
De prijs zit net onder de 1100 euro belangstellenden kunnen contact opnemen via de mail in m'n profiel.
O ja de levertijd is 3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

2 x 512MB is wel erg :X

Is ook een 17" laptop, waar er genoeg van te vinden zijn

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 14-02-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! :*)
Beste Johannes,

Onze excuses voor de late reactie. We hebben zojuist de laatste MSI M677's binnen gekregen. Het is wel de zwarte versie met een 6cells accu. Je kunt morgen de laptop wel ophalen als het schikt?

Mvg,

Friesland-Computers
Ik heb er nog eentje bemachtigd. Hoef ik gelukkig niet opnieuw op zoek naar een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Suuuper toch! We willen wel foto's zien natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Ik geef het op, ik ga niet extra betalen voor Vista, zeker niet omdat ik die voor een euro of 30 via school kan krijgen, voor mij geen laptop meer, maar een enorme desktop.

btw:

Een van de grootste suppliers (McDos) geeft aan dat zij pas 20 feb met een nieuwe lichting notebooks komen, zoals de F3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:34:
Suuuper toch! We willen wel foto's zien natuurlijk ;)
uiteraard! Zodra ik hem opgehaald heb zal ik wat foto's online proberen te krijgen. Zal eind van de week worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Eigen fotos:

http://67.18.209.58/~donmone/pictures/M677/IMG_0024.jpg
http://67.18.209.58/~donmone/pictures/M677/IMG_0025.jpg
http://67.18.209.58/~donmone/pictures/M677/IMG_0026.jpg
http://67.18.209.58/~donmone/pictures/M677/IMG_0027.jpg

Woops ikkuhqhp, je hebt gelijk, dat zijn fotos van een M670
Dan me eigen fotos maar.. :P
Ik heb geen idee hoe je thumbnails maakt hier.. dus dan maar zo :)

[ Voor 70% gewijzigd door Moneta op 14-02-2007 16:52 ]

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
bij die 2e set foto's zit geen DVI maar een VGA poort, is dus geen M677, of heb ik dat nou mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn MSI M677 is binnen bij Friesland Computers !! Vrijdag heb ik 'em. Kan niet wachten.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 19:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:13:
mijn MSI M677 is binnen bij Friesland Computers !! Vrijdag heb ik 'em. Kan niet wachten.
:D zwart of zilver?

Verwijderd

Die van mij krijg ik vandaag. Het is een zwarte. Volgens mij zijn alle laptops die Friesland Computers van dit type nog kan leveren zwart.

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laptop vandaag binnengekregen. Heb de internetconnectie nog maar net aan de praat gekregen. Ik hoop dat ik morgen nog even tijd heb om wat foto's te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een bagger foto's zeg, kan je die camera es stil houden?
Ik maak zelf wel ff foto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:01:
[...]

wat een bagger foto's zeg, kan je die camera es stil houden?
Ik maak zelf wel ff foto's ;)
Nou jah zeg. Hij wil tenminste even foto's maken voor ons en dan doe je zo :(

Maar is deze laptop nu nog wel leverbaar dan? En nu opeens is die wel in t zwart he, terwijl die er eerst niet was, apart hoor :S.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zoals beloofd wat foto's van de MSI 677. Zoals te zien is heeft de laptop toch een 1,3 Mp webcam ipv de 0,3 Mp webcam.

Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/5549/dsc03266jv8.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/5962/dsc03267to4.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/7325/dsc03269nq3.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/6239/dsc03270mr9.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/792/dsc03271nu9.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/5599/dsc03272ab6.th.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dit bedoel ik met foto's deze zijn echt mooi gemaakt.
En oke sorry dat ik zo bot over kwam maar het is zo irritant dat mensen onscherpe fotos maken dan zie je er toch niks van!

Deze zijn super ik heb deze laptop nu ook een week en bevalt me echt goed (1e notebook in me leven)
Echt, snel en ja super stabiel.
Webcam is ook super scherp!!!
Wat mij opvalt is dat er een programma'tje opzit voor het updaten van de drivers, best handig gedaan.
verder ja wat moet je er van zeggen
dit is tenminse een multimedia notebook, dat kunne ze bij de aldi niet zeggen met hun multimedia ding met vista waar 2x 512mb geheugen in zit (waarvan vista de helft aan geheugen in gebruik neemt ), wat het je 2x 1 gig kost om te upgraden

Deze hebben ze ook overna gedacht door 1x 1 gig erin te stoppen. precies zoals het hoort.
Verder ja.. hoop dat ie nog leverbaar is voor de mensen die um nog niet hebben kunnen bemachtigen
Denk okk dat door vista de msi niet leverbaar is trouwens, zal binnenkort een nieuwe versie komen van msi 677 met 2x een gig erin? + vista.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 00:40:
Denk okk dat door vista de msi niet leverbaar is trouwens, zal binnenkort een nieuwe versie komen van msi 677 met 2x een gig erin? + vista.
ja, en dan €300 duurder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikkuhqhp schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:15:
[...]

ja, en dan €300 duurder :(
Dat denk ik ook dus, maar dan heb je wel een meer geheugen+ vista t is net wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

300 euro extra voor 1 giegje en Windows Vista vind ik wel erg veel, qua schatting :|

een OEM versie van Windows Vista is te krijgen voor zo'n 90 euro,
een 1GB RAM-latje is ook te verkrijgen voor zo'n prijs...

Zodoende zou IK er persoonlijk maximaal 200,- extra voor overhebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja dat vind ik een normale prijs voor zo'n 'upgrade'. Windows is idd voor 90 euro te verkrijgen en het geheugenbankje ook, dus vind 300 euro meer asociaal duur, maar dat kan aan mij liggen hoor :S. Dan gaan ze trouwens ook heel wat mensen verliezen gok ik maar dat is mijn probleem niet :P.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ook niet haha :9
Heb al 2GB RAM en draai ook al op MS Windows Vista dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
je zal hem denk ik niet meer vinden in de naam M677.. maar er komt er wel een..
Denk eerder in de trant van GX610 of MX610..

[ Voor 22% gewijzigd door Moneta op 19-02-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 00:40:
Kijk dit bedoel ik met foto's deze zijn echt mooi gemaakt.
Bedankt :)

Mijn laptop draait ook fantastisch. Lekker snel allemaal. Batterijtijd vind ik wat minder, maar geeft voor mij niet zoveel omdat ik de laptop voornamelijk thuis gebruik aan de netstroom.

Ik vroeg me nog wel even af hoe dat nou zit met dual-channel. Ik heb bij aankoop meteen een upgrade naar 2 Gb RAM laten uitvoeren. Er zitten nu dus 2 reepjes van 1 Gb in. Draaien deze nou meteen al in dual-channel of moet ik dit nog instellen? Ik kan in de bios niks hierover vinden. Wie weet het antwoord op deze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Zou auto moeten draaien op dual channel
Je kan dit zien met bijv CPUZ http://www.cpuid.com/cpuz.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
@ jscherjon: Hoe lang gaat de accu mee dan? Een uurtje of 2 net zoals laatst is gezegd?

Als het goed is draaien ze al in dual-channel want zijn dezelfde kaartjes (mag ik hopen :P). Zoals Moneta al zegt; dat kan je checken met CpuZ

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MSI M677 nog kunnen krijgen, maar heb volgens mij een klein probleempje.. Eerder in dit topic postte Dennis zijn gegevens ook al waarbij zn processor snelheid niet klopte. Dit kwam toen geloof ik door het programma, maar bij mij geeft cpu-z aan dat de processor werkt op 800 mhz en ook in windows system. Zie hier:

http://s165.photobucket.com/albums/u66/feline_2007/cpu.jpg

Hoe kan dit? Komt t door een of andere power saving instelling ofzo? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat je 2 procs heb, die samen op 1,6 GHz lopen? Dus 2 x 0,8 GHz oftewel 2 x 800 MHz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:09:
Ik heb de MSI M677 nog kunnen krijgen, maar heb volgens mij een klein probleempje.. Eerder in dit topic postte Dennis zijn gegevens ook al waarbij zn processor snelheid niet klopte. Dit kwam toen geloof ik door het programma, maar bij mij geeft cpu-z aan dat de processor werkt op 800 mhz en ook in windows system. Zie hier:

Hoe kan dit? Komt t door een of andere power saving instelling ofzo? Iemand enig idee?
Dat is PowerNow!, een soort van Speedstep. Als je het wilt controleren kan je RMClock gebruiken. Stress de processor maar eens, dan zul je zien dat deze naar de 1.6 of 1.8 GHz oploopt.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 20-02-2007 00:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:36:
Omdat je 2 procs heb, die samen op 1,6 GHz lopen? Dus 2 x 0,8 GHz oftewel 2 x 800 MHz?
Samen op 1,6 GHz? Hoort dit niet 2x 1,6 Ghz te zijn??
Ik heb namelijk precies dezelfde laptop las DennisWerf maar als je onze afbeeldingen vergelijkt dan zie je dat zijn processor 1,6 loopt en op 1.100 voltage, en die van mij 800 MHz en 0.800 voltage..

Zie hier de afbeeldingen:
Dennis: http://img.photobucket.com/albums/v621/Denniswerf/System.jpg
ik; http://s165.photobucket.com/albums/u66/feline_2007/cpu.jpg

Volgens mij gaat ie ook geen 1,6 lopen als t nodig is, want half-life 2 bijv. draait ie niet echt lekker ofzo... Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Ik ben blij dat de laptop niet meer leverbaar was, want eigenlijk is hij gewoon lelijk. Ik heb nu de asus W3J besteld :9 een prachtige 14"laptop met betere specs...

Afbeeldingslocatie: http://www.powernotebooks.com/specs/images/W3J/W3m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moneta schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:32:
Zou auto moeten draaien op dual channel
Je kan dit zien met bijv CPUZ http://www.cpuid.com/cpuz.php
oke, bedankt. Zal eens controleren of hij ook echt op dual channel draait.
@ jscherjon: Hoe lang gaat de accu mee dan? Een uurtje of 2 net zoals laatst is gezegd?
2 uur red ik denk ik nauwelijks. Zal eerder nog ietsje minder zijn. En dat is dan niet eens bij het spelen van spellen. Gewoon wat internet werk ed.
Ik heb trouwens van de MSI site ook het programma-tje AMD Power Now gedownload. Maar ik kan het na installeren helemaal niet vinden. Misschien dat ik hiermee nog wat energie kan besparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jo-hannes schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:10:
Ik ben blij dat de laptop niet meer leverbaar was, want eigenlijk is hij gewoon lelijk. Ik heb nu de asus W3J besteld :9 een prachtige 14"laptop met betere specs...

[afbeelding]
Ahh jij bent evil zeg O-) Achja mooi ding idd, en stuk duurder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hahaha dat sowieso met de W3J. Ziet er wel strak uit idd maar een stuk duurder (1600 eu :O). Zelfde videokaart ongeveer maar wel betere processor ;) Ik houd het wel bij deze prijsklasse :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

CLB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:22:
[...]

Ahh jij bent evil zeg O-) Achja mooi ding idd, en stuk duurder ;)
uhmm :?

http://www.laptops4u.nl/info/w3j-h001p-915.html ;)

De prijs met xp home en 1gb ram is 1100 euro :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bio op 20-02-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uhm 1100,- ... ik weet 't niet maar er zit standaard 512MB in,
dus die moet je eerst al voor 50,- uppen naar 1024MB dan zit je al aan de 1150,-

Deze MSI is met 2GB RAM en 100GB 5400 rpm: 1000,-
Die Asus is met 2GB RAM en 100GB 5400 rpm: 1400,-

Scheelt niet zoveel nee :?

Dan is de Zepto in m'n sig nog veel beter en kost niet eens 1400,-
Veel betere processor, videokaart, 7200 rpm schijfje...
Ok ok daar zit niet Standaard Windows bijgeleverd maar toch :)

[ Voor 61% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

CLB schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:27:
Uhm 1100,- ... ik weet 't niet maar er zit standaard 512MB in,
dus die moet je eerst al voor 50,- uppen naar 1024MB dan zit je al aan de 1150,-

Deze MSI is met 2GB RAM en 100GB 5400 rpm: 1000,-
Die Asus is met 2GB RAM en 100GB 5400 rpm: 1400,-

Scheelt niet zoveel nee :?

Dan is de Zepto in m'n sig nog veel beter en kost niet eens 1400,-
Veel betere processor, videokaart, 7200 rpm schijfje...
Ok ok daar zit niet Standaard Windows bijgeleverd maar toch :)
Ik had de msi sowieso niet met 2gb besteld, en als je winxp home kiest bespaart het weer 50 euro. daarnaast is voor mij 80gb hdd genoeg omdat ik ook een externe heb :)

Maar hij is natuurlijk nog steeds een stuk duurder dan de msi, maar dat is hij imho ook wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja kijk, zodoende heb je wel scheef prijzen zitten vergelijken ;)

Ik vind die Asus ook wel erg mooi om te zien qua uiterlijk, ik vind het toetsenbord bij deze MSI
zo raar --> zit tegen de randen van je notebook aan gewoon :| en zelf vind ik 14,1" perfect :)

Zodoende heb ik ook een 14,1" notebook gekozen, ook een stuk duurder maar is 't idd waard imho.
Maar moet zeggen dat deze MSI qua hardware vs. prijs een hele mooie combinatie is :)

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 20-02-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ahh ik heb liever een 15inch+ scherm :)

Enige nadeel dat ik bij de MSI merk is dat de temperatuur volgens Speedfan nogal erg snel oploopt.. Core wordt met een brandprogramma al snel 50-65 :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de msi nog steeds perfect.
Die asus is veel duurder, en heb liever 15" beeld dat werkt sneller.
Nadeel is van die accu alleen wanneer zit je nou langer dan een uur zonder netstroom?
Ik las dat iemand gamen niet zo wou?
Nou bij mij werkt hij vet mooi met de nieuwste spellen, loopt vlekkeloos!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al supreme commander hierop gespeeld tegen de AI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, omdat ik ook deze laptop wou bestellen, maar ik was helaas te laat.. Heb dus heel hard gezocht naar alternatieven, en ben uitgekomen bij de Lenovo 3000 N100, besteld voor €992,- (nu issie helaas ietsje duurder) bij Zercom. Ik vind hem redelijk overeenkomen met de MSI, alleen is het een Intel processor.. En geen numpad op toetsenbord, en geen g-bit LAN (volgens mij), maar voor de rest redelijk hetzelfde.. Voor de specs, zie: http://www.zercom.nl/inde....php?p=35&f=1&s=1&a=48424 .

Ik ga hem binnenkort ophalen dus als iemand benieuwd is naar hoe hij bevalt dan wil ik dat wel delen.. ;)

• Vincitore
Ja heeft wel een mooie Intel core processortje erin zitten maar wel een Geforce go 7300. Dat vind ik toch jammer met zo'n prijs. Heb dan liever de MSI :D

Stats

Verwijderd

Topicstarter
Meh weet iemand hoe je bij de MSI die toetsen helemaal rechtsboven in instelt? (naast de power knop)?

Af en toe werken ze niet en moet ik de laptop uitzetten en daarna opnieuw aan zetten.. Zal wel ergens iets verkeerd hebben gedaan :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:09:

Ik heb dit bij mij ook even gecheckt met cpu-z. Bij mij geeft hij wel aan dat de processor op 1600 mhz werkt.
Hieronder de gegevens van cpu-z:

Processors Map
------------------------------------------------------------------------------------

Number of processors 1
Number of threads 2

Processor 0
-- Core 0
-- Thread 0
-- Core 1
-- Thread 0

Processors Information
------------------------------------------------------------------------------------

Processor 1 (ID = 0)
Number of cores 2
Number of threads 2 (max 2)
Name AMD Turion 64 X2 Mobile TL-52
Codename Taylor
Specification AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-52
Package Socket S1 (638)
CPUID F.8.2
Extended CPUID F.48
Brand ID 2
Core Stepping BH-F2
Technology 90 nm
Core Speed 1607.3 MHz (8.0 x 200.9 MHz)
HT Link speed 803.7 MHz
Stock frequency 1600 MHz
Instructions sets MMX (+), 3DNow! (+), SSE, SSE2, SSE3, x86-64
L1 Data cache 2 x 64 KBytes, 2-way set associative, 64-byte line size
L1 Instruction cache 2 x 64 KBytes, 2-way set associative, 64-byte line size
L2 cache 2 x 512 KBytes, 16-way set associative, 64-byte line size
FID/VID Control yes
max FID 8.0x
VID range 1.075V - 1.125V
K8 Thermal sensor yes
K8 Revision ID 5.2
Attached device PCI device at bus 0, device 24, function 0
Attached device PCI device at bus 0, device 24, function 1
Attached device PCI device at bus 0, device 24, function 2
Attached device PCI device at bus 0, device 24, function 3

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:29:
Meh weet iemand hoe je bij de MSI die toetsen helemaal rechtsboven in instelt? (naast de power knop)?

Af en toe werken ze niet en moet ik de laptop uitzetten en daarna opnieuw aan zetten.. Zal wel ergens iets verkeerd hebben gedaan :P
Dat vroeg ik mij ook al af. :? Ben ik ook al een tijdje naar aan het zoeken geweest, maar helaas niet kunnen vinden.
Wie weet het?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:54
Dat heet coolnquiet :) Zo kun je wat energie besparen als je het niet nodig hebt. Wss heeft MSI wel een programma. Anders heeft windows dat wel in het cinfig scherm bij energiebeheer. Zet hem daar op altij daan en hij zou op 1.6GHz moeten lopen.

Verwijderd

Fujitsu-Siemens laptop voor 629,99 !! Is dat wat ? http://www.1dayfly.nl

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom moet dat in dit topic :X

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

Infinitytron schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 07:20:
Ja heeft wel een mooie Intel core processortje erin zitten maar wel een Geforce go 7300. Dat vind ik toch jammer met zo'n prijs. Heb dan liever de MSI :D
True :) Het ging mij om een laptop zonder shared mem, de videokaart zelf maakt me niet zoveel uit dan.. Als het maar geen shared mem is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Ik heb nu de msi M677, koste wat moeite want hij is erg slecht te krijgen (populair :P ) maar d'r is 1 probleempje, in Suse linux 10.2 krijg ik geen geluid, geluidskaart is wel herkent, d'r is ook volumeregeling en realplayer speelt gewoon mp3 alsof er een geluidskaart is. Als iemand een oplossing weet is het misschien handig om dat te vertellen :)

Verder werkt alles goed, ook 3d support is geen probleem.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*heeft geen Suse linux dus kan jou niet helpen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
ik heb ook een m677, maar nu is mijn vraag hoe warm mag de laptop worden(maximaal).

De laptop zit steeds rond de 60 graden, dat is vrij normaal dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:18:
hallo,
ik heb ook een m677, maar nu is mijn vraag hoe warm mag de laptop worden(maximaal).

De laptop zit steeds rond de 60 graden, dat is vrij normaal dacht ik zo
mijn M677 staat inmiddels 10 uur aan en draaiende processen zijn IE, MSN, Azareus en Office (en paar keer Worms) temperaturen volgens SpeedFan
HDD: 40C
Temp1: 51C (vlammetje teken:P)
Core: 44C

Als ik ga branden of iets anders 'zwaars' doe gaat de Core al snel richting 55-62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je op de msi die vingermouse uitschakeld, weet ff nie hoe je dat noemt...
vierkant blok onder toetsen, is best irritant na een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
Touchpad

FN+F3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edit

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje jonge!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:45:
[...]

mijn M677 staat inmiddels 10 uur aan en draaiende processen zijn IE, MSN, Azareus en Office (en paar keer Worms) temperaturen volgens SpeedFan
HDD: 40C
Temp1: 51C (vlammetje teken:P)
Core: 44C

Als ik ga branden of iets anders 'zwaars' doe gaat de Core al snel richting 55-62
Mijn temparaturen volgens speedfan zijn:

HDD zit op 43 C
Temp1 23 C
Tore 66 C

Maar de core temperatuur vind ik vrij hoog, is dit normaal.
kan dit geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Whats goingon

ik wilde eignelijk verder gaan op
[ervaringen] Het grote MSI M677 (/ M675) topic

Ik zal nog even een mod vragen deze topic te sluiten en naar dat topic te vermelden

De core temperaturen zitten bij mij ook snel daar aan, vooral als ik aan het branden ben of downloaden met Azureus en andere dingen aan het doen ben
Geloof niet dat het kwaad kan, hoorde dat de AMD processoren veel meer kunnen hebben
Maar idd een goede vraag, ik zal even gaan rondvragen
kan je bericht nog keer posten op

[ervaringen] Het grote MSI M677 (/ M675) topic

Alvast bedankt
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.