Cool he!
Heb hem zelf ook maar de de iets "oudere" versie. Die ziet er zo uit

Deze kun je op veel plaatsen in Nederland kopen, de prijs zal liggen tussen de Fl. 150,- en de Fl. 200,-. Heb hem zelf op de HCC beurs gekocht voor Fl. 150,-
De foto die jij hebt is de nieuwste versie van de equalizer
Het leuke is dat daar ook een afstandbediening bij zit
Je kunt deze al bij een aantal u.s. webshops kopen en de prijs is $150 dus zo'n Fl. 350,- /FL. 450,- gulden. Verder kan ik je zeggen dat het een erug cool ding is om te hebben. Het trekt, zeker op lan-partys's, veel mensen die zeer geintreseerd zijn. De nieuwe versie vind ik alleen wel erug duur, hoop dat hij snel iets goedkoper word.
Meer info vind je op www.newq.com
Heb hem zelf ook maar de de iets "oudere" versie. Die ziet er zo uit

Deze kun je op veel plaatsen in Nederland kopen, de prijs zal liggen tussen de Fl. 150,- en de Fl. 200,-. Heb hem zelf op de HCC beurs gekocht voor Fl. 150,-
De foto die jij hebt is de nieuwste versie van de equalizer

Het leuke is dat daar ook een afstandbediening bij zit

Je kunt deze al bij een aantal u.s. webshops kopen en de prijs is $150 dus zo'n Fl. 350,- /FL. 450,- gulden. Verder kan ik je zeggen dat het een erug cool ding is om te hebben. Het trekt, zeker op lan-partys's, veel mensen die zeer geintreseerd zijn. De nieuwe versie vind ik alleen wel erug duur, hoop dat hij snel iets goedkoper word.
Meer info vind je op www.newq.com
Ziet erg goed uit man.....kewl
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Oh wacht ff...ja dat tweede ding is een Equalizer. Kan je tussen je geluidkaart en speakers gooien. Er was een andere tweaker hier die dat ding ook had....even kijken in de search zou ik zeggen...
Beide zijn newq producten, kan iemand ff zeggen waar te vinden?
ik heb die oude versie ook gezien bij Computerland toen was ie net uit en was ie dus voor introductie prijs fl 239,-
nu bij die nieuwe denk ik ok hij is wel kwel maareh waar moet ik het kwijt. kheb 6x 5Œ drive bay. 1 voor schakelaars, DVD speler, ZIP, Justcooler TT900, 2 voor mijn LCD displaytje want ik had gehoord dat die 2 bays innam. nou ik zit echt in de pro bij mijn Big/Fulltower case.
nu bij die nieuwe denk ik ok hij is wel kwel maareh waar moet ik het kwijt. kheb 6x 5Œ drive bay. 1 voor schakelaars, DVD speler, ZIP, Justcooler TT900, 2 voor mijn LCD displaytje want ik had gehoord dat die 2 bays innam. nou ik zit echt in de pro bij mijn Big/Fulltower case.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
1. Ziet er cool uit
2. T'is een equalizer
3. De nieuwe heeft Radio & afstandsbediening.
Lijkt me duidelijk wat je er mee kan...
2. T'is een equalizer
3. De nieuwe heeft Radio & afstandsbediening.
Lijkt me duidelijk wat je er mee kan...
Verwijderd
www.newq.com ?Op zondag 04 februari 2001 00:25 schreef Denhomer het volgende:
Beide zijn newq producten, kan iemand ff zeggen waar te vinden?
Hrmz, alles wat dat ding kan, kan ook met de gemiddelde Live! d8 ik zo.
Alleen de look, dat is wel een leuk iets.
Alleen de look, dat is wel een leuk iets.
HlpDsk, zo slim was ek nu ook wel zenne 
Maar euh, wrong bet, enkel wat meer uitleg daar, geen bestellingen
Maar euh, wrong bet, enkel wat meer uitleg daar, geen bestellingen
Sauron, that's it 
Kwil ook wel ff stoeffen met zo een ding erin
Drive bays genoeg (hoop ik)
Kwil ook wel ff stoeffen met zo een ding erin
Drive bays genoeg (hoop ik)
1 Brander
1 CD-Rom
1 Fanbus
1 LCD
1 NOG VRIJ
1tje nog vrij daar wil ik zon ding in of een Digidoc5
Moet ik ff kiezen
1 CD-Rom
1 Fanbus
1 LCD
1 NOG VRIJ
1tje nog vrij daar wil ik zon ding in of een Digidoc5
Moet ik ff kiezen
Verwijderd
Maar allemaal leuk en fijn.
Wat kan je ermee??
moet je hem ergens op aansluiten?
kan je je volume/bass/trebel regelen??
uit/aan zetten??
WAT KAN HET!!!????
Wat kan je ermee??
moet je hem ergens op aansluiten?
kan je je volume/bass/trebel regelen??
uit/aan zetten??
WAT KAN HET!!!????
Deze dingen vind ik wel erg duur, zoveel nut hebben ze volgens mij ook niet..
Voor deze prijs heb ik liever zo'n digidoc
Voor deze prijs heb ik liever zo'n digidoc
Verwijderd
het kan NIKS NIKS NIKS NIKS
Ik heb er ook eentje je koopt hem om optevallen op lanparty's Enigste waar voordeel is dat je koptelfoon voorin kan en de volume knop erop zit de rest de ledejs en dat display is gewoon show.
Ik heb er ook eentje je koopt hem om optevallen op lanparty's Enigste waar voordeel is dat je koptelfoon voorin kan en de volume knop erop zit de rest de ledejs en dat display is gewoon show.
Ik heb ook zo'n ding. Best wel kewl. Gekocht op de HCC dagen. Was toen f150,- voor de oude versie. Je kunt ermee je tonen regelen, en het ziet er errug cool uit, vooral in 't donker.
Bestuh!!
Maar doet het nou veel? ok je kunt de tonen regelen, dat kan met winamp ook maar daar maak ik dus nooit gebruik van..
nutteloze dingen...
maar ach.. wel leuk
maar ach.. wel leuk
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
zie voorpagina tweakers.net...
staat ie ook
Ik ben al de hele ochtend bezig om uit te vinden waar deze baby te krijgen is (Platinum, niet de Gold)in Nederland. Is hij uberhaupt al te krijgen in nederland? Links/Info iemand?
Een digidoc is volgens mij een soort van Ipanel (Asus). Geeft systeeminfo (temp/fanRPM/voltage e.d.) weer op een lcdschermpje in een 5,25" frontje
Een digidoc is volgens mij een soort van Ipanel (Asus). Geeft systeeminfo (temp/fanRPM/voltage e.d.) weer op een lcdschermpje in een 5,25" frontje
Pagina: 1