Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan ik dit aansluiten???

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vraagje

ik wil een VFD in mijn HTPC installeren, hiervoor heb ik bij het VFD display een verlengkabeltje gekregen om hem aan te sluiten aan de 20 pins power connector, waaruit weer 2 kabeltjes komen die ik aan het display moet aansluiten.(de +5 VCD standby voltage(max 10ma) en de ground aansluiting) het probleem is dat ik een moederbord heb dat wordt gevoed met een externe adapter en dus geen 20 pins power connector heeft maar alleen een 4 pins connector voor een HDD/DVD drive, kan ik de VFD display aansluiten aan de +5V VCD en de +5V ground zonder problemen ???????

alvast bedankt

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
5v is 5v en gnd is gnd dus hij zal werken alleen pas als de pc aangezet wordt.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 13:01
Werk eens aan je nederlands trouwens. Geen een punt en hoofdletters gezien. :/

Je moet ook even een parallelle poort kaart kopen. Die 20 pins connector moet je daar op aansluiten. Aangezien die niet op het moederbord zit blijkbaar. De 5 V en ground kun je van de voeding afhalen. Rode = 5 en Zwarte = ground.

@hieronder, ja je hebt gelijk. Ben niet helemaal meer wakker O-)

[ Voor 25% gewijzigd door peeter123 op 31-01-2007 07:20 ]

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

Reinier

\o/

peeter123 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:44:
Je moet ook even een parallelle poort kaart kopen. Die 20 pins connector moet je daar op aansluiten. Aangezien die niet op het moederbord zit blijkbaar. De 5 V en ground kun je van de voeding afhalen. Rode = 5 en Zwarte = ground.
Denk niet dat het hier gaat om een parallelle kabel. Er is een ATX-verloopkabeltje meegeleverd waar de TS niets aan heeft omdat hij geen normale ATX-kabel in z'n computer heeft ;)

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Mooie topictitel en lekker taalgebruik :( NOT

5V is niet altijd 5V, maar de 5V die uit een computervoeding komt mag maar 5% afwijken, dus je kan er vanuit gaan dat die stabiel is.

U vraagt, wij antwoorden.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Aangezien dit aan het ontaarden is in een rant op het taalgebruik (als dat een keer vermeld is zal het wel overkomen, bij extreme gevallen kan je via topic report een modje laten ingrijpen), gelieve dus nog ff Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics te lezen MeMoRy!

Verder is de topicstart erg mager, de titel onduidelijk en de vraag erg basic, slotje dus.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.