Toon posts:

Na gebruik Frontrow geen werkende iTunes meer.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kort maar krachtige titel.

Gister na een paar maanden geroest te hebben even Frontrow wakker gemaakt doormiddel van de remote. Vervolgens ging ik direct naar Video > Movies, waarna hij eindeloos bleef hangen. Doordat ik te lui was naar mijn Macbook (Core Duo, 2Ghz) te lopen (Want hij stond in clamshell-mode) heb ik hem met de remote laten slapen.

Mijn Macbook ging niet slapen, maar het scherm ging wel uit. Naja, een een geforceerde reboot gedaan. Daarna geprobeerd iTunes te starten, en dat lukt nu niet meer. Hij springt een keer, blijft staan, en that's it. Ik kan er niet naar command-tabben, niet via de dock openen, en ik kan hem alleen maar geforceerd afsluiten. Ook dit gaat slechts, pas na een paar minuten floept hij weg.

Wat ik heb gedaan:
-iTunes reinstall
-iTunes muziekmap gerenamed, hij maakt wel een nieuwe goede map aan, maar vult deze niet met bestanden.

Een beetje naar, want ik wil weer eens even muziek luisteren dmv. van mijn remote, daarnaast werken films via Frontrow niet meer :)

edit

Inmiddels iTunes grondig verwijderd, en opnieuw geinstalleerd. Geen effect. Iemand enig idee hoe ik frontrow opnieuw installeer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat staat er in de Console (Programma's -> Hulpprogramma's -> Console en dan system.log en console.log)? Soms kun je hier uithalen wat er aan de hand is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem eigenlijk al weer een paar dagen, en heb zonet het lef wat aggresiever te werk te gaan.

-Ik heb een spotlightsearch op iTunes gedaan, alles weggegooid; behalve de muziek: die heb ik naar een netwerkshare gebackuped
-Reboot
-Bootcamp eraf gegooid
-Reboot
-iPod shuffle uitgeplugged
-iTunes gedownload + geinstalleerd

Hij start weer, al dan niet leeg. Ben nu mijn muziek weer aan het terugzetten, ik hoop dat mijn library.xml oid kaduk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTunes opstarten met ALT/Option toets ingedrukt, dan kun je nieuwe/tweede library kiezen. ;)