Hallo,
Ik wil een laptop gaan kopen (als de financiën et toelaten
). Ik wil hierbij mijn desktop pc gaan verkopen en in ruil hiervoor een laptop gaan kopen
. Ik wil op de laptop gaan gamen, hierbij moet je denken aan Gta:sa, battlefield 2, Call of Duty etc (Dit soort spellen dus). Voor de rest doe ik soms nog wel wat fotobewerking met Photoshop. Wil hem misschien nog wel in de trein gebruiken voor schoolwerk.Zelf dacht ik aan de volgende systemen:
deze, deze, deze of deze (linken wou niet). http://www.azerty.nl/prod...RMAAL=0&TAB=specificaties
ASUS A6TAP006HZ Turion II TL52 was toch niet meer leverbaar of heb ik dat verkeerd begrepen? Z92J-Q012H en de Asus Laptop Z83T leken me wel mooi omdat hier ook een goede videokaart inzit (X1600 en geforce go 7600). De geforce go 7300 is dan geen goede keus meer zeker zoals die in de Acer Aspire 9412WSMi_1024?
Welke raden jullie me aan of hebben jullie een betere/goedkopere versie vna een laptop?
Nog ff 1 dingetje, wat kan ik voor mij eigen comp krijgen? Specs hieronder
Amd Athlon 64+ 3200+ @ 2 GHZ.
Asus K8N moederbord.
Corsair 512 MB Value Select PC3200 DDR SDRAM (2x).
Aopen H500C Behuizing.
Western Digital 160 GB HDD (SATA).
Xfx Nvidia Geforce 6600GT.
Evt. Ag-Neovo F-417 Monitor erbij te koop.
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik wil een laptop gaan kopen (als de financiën et toelaten
deze, deze, deze of deze (linken wou niet). http://www.azerty.nl/prod...RMAAL=0&TAB=specificaties
ASUS A6TAP006HZ Turion II TL52 was toch niet meer leverbaar of heb ik dat verkeerd begrepen? Z92J-Q012H en de Asus Laptop Z83T leken me wel mooi omdat hier ook een goede videokaart inzit (X1600 en geforce go 7600). De geforce go 7300 is dan geen goede keus meer zeker zoals die in de Acer Aspire 9412WSMi_1024?
Welke raden jullie me aan of hebben jullie een betere/goedkopere versie vna een laptop?
Nog ff 1 dingetje, wat kan ik voor mij eigen comp krijgen? Specs hieronder
Amd Athlon 64+ 3200+ @ 2 GHZ.
Asus K8N moederbord.
Corsair 512 MB Value Select PC3200 DDR SDRAM (2x).
Aopen H500C Behuizing.
Western Digital 160 GB HDD (SATA).
Xfx Nvidia Geforce 6600GT.
Evt. Ag-Neovo F-417 Monitor erbij te koop.
Alvast bedankt voor de reacties.