Toon posts:

[Vista 32bit] nForce 4 AMD Sli drivers probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nVidia heeft beta drivers voor zijn nForce apparaten uitgebracht, hiermee kan je tot max 5, door windows standaard niet herkende, apparaten installeren waaronder de onboard geluidskaart.

Wanneer ik de instructies opvolg in het bijgevoegde PFD bestand krijg ik te zien dat er b.v. in de map Audio van de uitgepakte driverfiles geen software zit die geschikt is voor mijn apparaat. Deze melding krijg ik zowel bij mijn Multimedia Audio controller, Netwerkcontroller en het "Onbekende apparaat".
Voor zover ik overal terug kan vinden zouden de aangeboden beta drivers geschikt moeten zijn voor mijn apperatuur:

AMD 64bit 4000+
nForce 4 MSI K8N Diamond AMD Sli mobo
GeForce 7800 GTX
Windows Vista Utimate 32bit

De nForce driver heeft geen releasenummer maar voor de duidelijkheid de filename:
nforce_vistax86RC1_english.zip

Mijn audigy geluidskaart werkt nog niet helemaal onder Vista door de beta creative drivers en daarom wilde ik mijn onboard geluid gebruiken, dit gaat niet werken zonder functionerende drivers 8)7

edit: Door vreemde error messages kan ik me niet registreren op het nVidia forum, zal wel overbelast zijn ofzo :o

edit 2: er begint me nu langzaam het idee omhoog te kruipen dat nVidia zo vriendelijk is geweest alleen Intel drivers te lanceren :o

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 22:18 ]