Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Redirect na TR

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
[Feat] Redirect na topic report

Oud topic van mij ;) Maak nog steeds TR's aan en na het aanmaken kom ik steeds terecht op de eerste pagina ipv de pagina waar ik vandaan kwam. Is handig als dit gemaakt zou kunnen worden, want dan kan je weer gewoon verder gaan waar je gebleven was :)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 21:54

Zoefff

❤ 

Hetzelfde geldt overigens ook voor het verwijderen van TR's, zie [bug c.q. feat] Terug naar laatste pagina na verwijderen TR :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gaat hier goed?

edit:
De TS that is

[ Voor 48% gewijzigd door Spider.007 op 31-01-2007 15:53 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan het nog een pref afhankelijke "bug" zijn? Bij mij gaat het nl. ook gewoon goed :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
BtM909: Mochten jullie nog een specifieke pref van mij willen weten dan hoor ik het wel :)

Spider.007: neem aan dat je bijv een topic pakt wat minimaal 2 pagina's lang/groot is, dan op pagina 2 op de topicreport klikt, aanmaakt, en dan kom je daarna terug op pagina 1 ipv 2. Maar jij komt wel gewoon netjes terug op pagina 2 :) ?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

We Are Borg schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:41:
[...]

Spider.007: neem aan dat je bijv een topic pakt wat minimaal 2 pagina's lang/groot is, dan op pagina 2 op de topicreport klikt, aanmaakt, en dan kom je daarna terug op pagina 1 ipv 2. Maar jij komt wel gewoon netjes terug op pagina 2 :) ?
Ja; dat zei ik al he; toen ik zei 'Gaat hier goed?' :P Als je op insert_topicreport zit; staat daar dan dat het paginanummer-1 in de URL als laatste parameter? Heb je bevestiging-schermen aanstaan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Hmm, bij http://gathering.tweakers...rt_topicreport/1170245/67 gaat het wel goed nu en het paginanummer wordt idd als laatste parameter opgegeven. Maar de TR daarvoor ging weer niet goed. Was iets van een groot topic, gezien de Topicstart waar ik op terug kwam. Kan aleen niet meer herinneren welk topic dat was. Kunnen modjes mijn TR's op volgorde terug zien?

Edit: heel raar, krijg het niet meer gereproduceerd 8)7 . Als ik het nog eens tegen kom zal ik het topic onthouden maar tot die tijd lijkt het nu wel te werken

[ Voor 17% gewijzigd door We Are Borg op 31-01-2007 21:08 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

niet reproduceerbaar

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.