Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:16
Hallo allemaal,

dit is mijn vervelende situatie;
ik heb reeds sinds de lancering een nokia 6630, in mijn ogen de beste nokia ooit... voor mij althans, probleem is dat deze voor het week end een klap heeft gehad en het scherm dus volledig naar de vaantjes is... Ik kan van de linkerhelft nog +- 40% zien en zo toch nog wat rondnavigeren.

Nu heb ik deze morgen een nieuwe nokia 6630 gekocht, het toonmodel an de mediamarkt, probleem is dat hier vaal al op geprult wordt door bezoekers etc... Hoe dan ook ik heb er 2 jaar garantie op, vlak nadat k het toestel heb gekocht probeerde ik eht uit, zal vol met bestanden van bluetooth, gsm heeft meteen 30/40 sms'en verzonden die in de outbox stonden, fotos overal etc, nochtans had de verkoopster me gegarandeerd dat het otestel gereset was enz, neit waar dus. Dus garantie oproepen, probleem is dat ik het hierna een beetje te bont heb gemaakt in de media markt samen met een vriend met als gevolg dat we niet langer welkom zijn in mediamarkt winkels, dit is niet om fier op te zijn, gelieve er ook geen verdere commentaar op te geven, dit was lauter informatief zodat k straks niet rond de pot hoef te draaien waarom k garantie niet gebruik.

Erger nog, nu blijkt de nieuwe nokia besmet te zijn met een virus volgens mij ipv het operator logo staat er een tekenen met de tekst 'infected by CommManager' of iets dergelijks, en het toestel valt ook telkens uit, heeft nog geen volle minuut aan blijven staan, verder wilt hij ook steeds online gaan, kortom een hoop miserie...

Ik zit dus nu met een toestel van 300€ dat k niet terug kan brengen, en eenzelfde toestel waar een hoop belangerijke info op staat voor mij en die perfect is ingesteld voor mijn gebruik.
Dus nu wil ik;
toestel 2 formatteren als het ware en daarna alles manueel over zetten, ofwel proberen om van het nieuwe toestel een cloon te maken van het oude etc...

Is dit mogelijk? ZOja hoe? Google gaf heirvoor geen relevante info

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

- Nokia PC Suite?
- Complete backup naar geheugenkaart maken en terug zetten op nieuwe 6630?
- Nokia Service Point?
- *#7370#, daarne beveiligingscode (standaard 12345)

Besides de bovenvermelde opties, had je dit natuurlijk ook gewoon in algemene 6630 gepast.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• fromalk
Ginz schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:21:
- Nokia PC Suite?
- Complete backup naar geheugenkaart maken en terug zetten op nieuwe 6630?
- Nokia Service Point?
- *#7370#, daarne beveiligingscode (standaard 12345)

Besides de bovenvermelde opties, had je dit natuurlijk ook gewoon in algemene 6630 gepast.
die onderste code kende k niet, net even geprobeerd, even testen of alles nu verholpen is...

nokia service point is geen oplossing, ben k hem te lang kwijt, kan amper 4uur zonder gsm zitten persoonlijk, en de complete back up is wat k in gedachtte heb maar k heb geen idee welke software dit kan

Wel bedankt zover!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

fromalk schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:30:
[...]

die onderste code kende k niet, net even geprobeerd, even testen of alles nu verholpen is...

nokia service point is geen oplossing, ben k hem te lang kwijt, kan amper 4uur zonder gsm zitten persoonlijk, en de complete back up is wat k in gedachtte heb maar k heb geen idee welke software dit kan
Het toestel zelf :X

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• fromalk
die feature ben k toch nog nooit tegen gekomen, waar is die ergens te vinden?

Kan k zelfs niet bepaald op google vinden

edit:

deze mag dicht, pc suite is de oplossing...

[ Voor 18% gewijzigd door fromalk op 30-01-2007 20:46 ]

Verwijderd

My pleasure :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 23:49 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.