Toon posts:

Headphone out geeft geen stereo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nog een probleem met mijn Aspire 9810. Zodra ik een koptelefoon in de headphone out/SPDIF steek krijg ik geen stereo geluid meer, alleen mono geluid. Hetzelfde als ik hem op een versterker aansluit, enkel mono geluid. Is die aansluitting kapot of heeft die misschien kortsluiting gehad? Geld hier nog garantie op (paar dagen oud)?

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:13

mux

99% efficient!

lijkt een kortsluiting, je mag sowieso een product binnen 30 dagen terugbrengen (bij wet geregeld sinds 2005 :-) )

Verwijderd

Topicstarter
ssj3gohan schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:08:
lijkt een kortsluiting, je mag sowieso een product binnen 30 dagen terugbrengen (bij wet geregeld sinds 2005 :-) )
Geld dat ook voor belgië dan? In de verkoopsvoorwaarden van vandenborre staat dat het binnen 7 dagen mag indien het niet gebruikt is geweest. Ik heb de garantiedienst gecontacteerd en hoop op een gratis oplossing. Ik heb er gewoon koptelefoons in gestoken.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Staat ie dan wel op stereo ingesteld? Dus dat schuifje voor balans in het midden.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01 22:41
Zeker dat het niet gewoon een instelling is?

http://specs.tweak.to/16567

Verwijderd

Topicstarter
Ja natuurlijk, ik heb dit reeds nagekeken, herstart,...
Enkel rechts werkt, links niet.

Zeker omdat het geluid ui de laptop wel stereo is...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 21:15 ]

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:13

mux

99% efficient!

7 dagen, lijkt me dat je daar nog in zit. Gewoon terug naar de winkel, niet oneindig doorzoeken naar whatever, gewoon doen.

Voortaan altijd bij de winkel vragen voor je iets koopt wat de garantievoorwaarden zijn. Doe ik ook altijd (en meestal zeggen ze een jaar, maar hele sporadisch een maand maar nooit minder dan 30 dagen)

Verwijderd

Topicstarter
Heb naar de voorwaarden gevraagd en gecontroleerd:
Onvolledige, gebruikte, geïnstalleerde of beschadigde goederen kunnen niet teruggenomen worden. Heb ze nu gecontacteerd. Normaal gezien nemen ze hem niet terug. Dat is dus pech. Heb hem vorige vrijdag gekregen. Morgen moet ik dus antwoord hebben, indien dit niet mogelijk is gaat hij terug.
Pagina: 1