Windows XP MCE + Vista upgrade coupon

Pagina: 1
Acties:

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11-2025
Vreemd vreemd vreemd. Ik heb Windows XP MCE mét een upgrade coupon voor Windows Vista besteld bij Azerty. Ik had de indruk dat ik t.z.t. tegen administratiekosten zou kunnen upgraden naar Vista Premium. Nu begrijp ik van Azerty dat ik echter zo'n 90 euro zou moeten bijleggen. Klopt dit volgens jullie, of word ik bruut gezegd belazerd?

Verwijderd

Volgens mij wordt je cker belazerd, maar als je dat update formulier hebt heb je nix meer te maken met de zaak waar je hem gekocht hebt. Dan kan je alles via deze site regelen:
https://upgradeweb.moduslink.com/vista/

Moet je daar maar ff rondkijken, succes!
Ik heb contact gehad met MSI en daar werd mij dit verteld:

Beste,

De upgrade is alleen gratis bij een upgrade van XP pro of Media Center naar Vista premium of business. (met uitzondering van de verzend en administratiekosten)
Bij XP home naar Vista Basic word zowel de verzend en administratiekosten en volgens mij rond de 50 euro in rekening gebracht.

Best regards,

Gerard Moneta

----

Beste Gerard,

Ik zie dat u zegt kopen van Vista, was deze upgrade niet gratis (op de verzend en administratiekosten na)?

mvg,

P
----

Beste,

De M675 is eigenlijk de M677, alleen heeft de M677 een full size keyboard en de M675 niet...
Bij supported models list staat deze inderdaad niet maar als je een stuk de registratie doorloopt dan moet je op een gegeven moment aangeven welk model laptop je hebt en daar staat wel de M677 tussen. Wat betekent dat de notebook gewoon in aanmerking komt voor een upgrade.
Met Windows XP Home kunt U Windows Vista Basic en Vista Premium kopen.

Best regards,

Gerard Moneta

============================================

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 19:56 ]

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 21:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Lijkt me toch raar dat ze je belazeren, ik heb alleen maar goede dingen gehoord over azerty. Ik heb er zelf ook wat bij besteld en is allemaal goed gegaan.

Bij die windows MCE met vista coupon staat dat hij alleen geleverd kan worden bij gelijktijdige aanschaf van een nieuwe pc, dus die 90 euro zijn denk ik gewoon de kosten voor de windows zelf..