Ik wil graag het bereik van het wireless versatel davolink modem in mijn huis wat vergroten. Dit wil ik doen door een us robotics USR 8054 aan te sluiten (wired) op het bestaande LAN. De USR 8054 is voorzien van een AP only modus.
Deze modus heb ik dus ingesteld. Maar in plaats van dat mijn WIFI bereik word vergroot zend de USR gewoon zijn eigen SSID uit USR8054 en verder kom ik dus nergens. Ik zal vast wat vergeten zijn in te stellen , maar ik heb geen flauw idee wat. Wie kan me op weg helpen.
Dit is er al gedaan:
- info gezocht op internet maar weinig tot niets gevonden
- Davolink modem vebonden met USR 8054 via een UTP kabel ( op LAN poort van de USR)
- fixed IP ingesteld op USR . Is nu dus bereikbaar via 192.168.1.2
- " AP ONLY" mode ingesteld op de USR (dit schakelt ook DHCP op de USR uit)
Ik ben hier vast nog iets vergeten aangezien het niet werkt...Graag jullie hulp.
Deze modus heb ik dus ingesteld. Maar in plaats van dat mijn WIFI bereik word vergroot zend de USR gewoon zijn eigen SSID uit USR8054 en verder kom ik dus nergens. Ik zal vast wat vergeten zijn in te stellen , maar ik heb geen flauw idee wat. Wie kan me op weg helpen.
Dit is er al gedaan:
- info gezocht op internet maar weinig tot niets gevonden
- Davolink modem vebonden met USR 8054 via een UTP kabel ( op LAN poort van de USR)
- fixed IP ingesteld op USR . Is nu dus bereikbaar via 192.168.1.2
- " AP ONLY" mode ingesteld op de USR (dit schakelt ook DHCP op de USR uit)
Ik ben hier vast nog iets vergeten aangezien het niet werkt...Graag jullie hulp.