check my lowbudget choice! :)

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
geachte medemens (:?),

ik zit te twijfelen over welke printer ik ga aanschaffen... aangezien het budget niet groot is, zat ik te denken aan:
.HP 840c
.Epson Stylus 680
heeft iemand er mening over of sugesties?

wil ik ook nog low budget dvd speler bij en iemand had het over de creative 1241e! ik kwam hem nergens tegen, maar was wel oke volgens hem. is dat ding bejaard of gewoon niet kewl? :?

totaal kom ik op een prijs van 500-600 piek, en dat is voor deze tijd van het jaar ook wel ff de limit...

does anybody has some tips or advise? thank you, that is very sweet of youz! :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
HP rocks :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb beide gehad een Epson en nu een HP DeskJet 840. Foto's zien er bij de HP prachtig /goed uit. Met de betere Epson printers krijg je denk ik een ietswat betere kwailiteit, maar voor gewone foto'tjes heb je dat echt niet nodig. De HP is verder zeer stil, en erug snel. Inkt gaat ook heel lang mee, in tegenstelling van de Epson printers. Die moet je constant vervangen, en met mijn HP printer hoeft dat echt zelden terwijl ik toch echt veel print, ook op hoge kwaliteit. Tevens komt daar bij dat als je een nieuwe HP inkt cartridge koopt je ook gelijk de printerkop vervangt hetgeen bij de Epson niet het geval is. Zo blijft je printer schoon, schonen kopen, betere inkt doorvoor, etc. Als bij de Epson de printerkop stuk gaat moet je een hele nieuwe kopen en die zijn zeer prijzig. Bij HP zit bij elke cartridge ook meteen een nieuwe printkop!!

Ze hebben allebij voor en nadelen !

• iAR
  • Niet online
Op zaterdag 03 februari 2001 23:20 schreef Bigs het volgende:
HP rocks :)
vinnik ook wel jah. heb er altijd prima mee samen kunnen werken behalve met de combi (win me, kt133 en hp4200c). ik ben weer terug op 98se en doet ut weer :-)
windows millennium is echt klote...

ik kende alleen de kwalitiet van epson niet...

Verwijderd

ik zou zeker voor de hp gaan, ik heb hier een 950c, 5l en een andere laser staan. echt toppie!!

oja, probeer wel te kijken naar een pioneer dvd. ik heb de 104S, dat is de voorganger van de 105S. is erg goed en niet zo duur :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je bent ook op zoek naar een DVD speler. De Pioneer zijn zeer goed, en lees je ook veel goede ervaringen over. A-Open schijnt het tegenwoordig op DVD gebied ook goed te doen, zul je dus ook zeker geen miskoop aan hebben. Neem in ieder geval geen Lite-On die werken na een maand al niet meer.

Conclusie: Pioneer is de beste keus, maar A-Open is zeker niet slecht.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

het voordeel van die hp printer is, is dat hij op "normaal" papier goede foto's kan afdrukken (dmv fotoret2)

epsons is eik alleen voor glossy, dan haal je de true power uit een epson

• iAR
  • Niet online
als ik mijn verhalen ensow met die van jullie combineer dan wordt het dus wel hp... :)

moet ik alleen nog ff 8er de dvd aan... de features zijn overal wel zo'n beetje gelijk tog? :?

heeft iemand een prijs voor de DVD-106S/116? En is hier patch voor om regiovrij te maken?
Pagina: 1