iTunes doet bij mij altijd 3 downloads tegelijkertijd. Dat is mooi, maar ik heb niet zo'n goede internet verbinding. Ik wil dat iTunes niet meer dan 1 download tegelijkertijd doet. Valt dit ergens in te stellen ? Uiteraard heb ik zelf in de iTunes preferences gezocht maar ik zie het niet staan.
dat is ook niet mogelijk. (of je moet de nrs. 1 voor 1 van itms kopenVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:21:
iTunes doet bij mij altijd 3 downloads tegelijkertijd. Dat is mooi, maar ik heb niet zo'n goede internet verbinding. Ik wil dat iTunes niet meer dan 1 download tegelijkertijd doet. Valt dit ergens in te stellen ? Uiteraard heb ik zelf in de iTunes preferences gezocht maar ik zie het niet staan.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Hmm jammer dat het niet kan. Het gaat mij trouwens met name om videocast/podcast en niet zozeer om muziek._DH schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:26:
[...]
dat is ook niet mogelijk. (of je moet de nrs. 1 voor 1 van itms kopen)
Het downloaden gaat trouwens meestal 's nachts hier maar soms is het even nodig om overdag te updaten en met mijn light Internet verbinding duurt het dan uuuren voordat de eerste videocasts binnen zijn. In die tussentijd kun je niet syncen met de iPod dus als je haast hebt dan werkt dit niet.
Nou ja wordt misschien nog gefixed door Apple en anders moet ik toch maar eens ADSL upgraden