Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SIm kaart geblokkeerd /nrs kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hebal jaren een tele2 pre paid kaart .
Sinds gisteren krijg ik zo ineens de melding 'SIM kaart geweigerd'
Vanmorgen heb ik gebeld met de helpdesk en de jongeman vertelde me dat het een bekend probleem is, bepaalde serienummers zijn op de server geblokkeerd(!!?)
Ik begreep van hem dat dit niet opgeheven kon worden en een nieuwe SIM kaart wordt me toegezonden

Nu bedacht ik me later dat ik dan wel al mijn opgeslagen telefoonnummers kwijt bent, er stonden zo'n 130 nrs op de SIM(!)
Is er een mogelijkheid om deze toch te lezen vanaf de oude SIM kaart?

dank dank dank.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor een paar knaken heb je wel USB simkaartlezers waarmee je data kunt lezen/schrijven. Denk dat die ook wel werken op kaarten die voor telefoons geblokkerd zijn. Zoek maar eens naar de conceptronic.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
zelfs al is de sim geblokkeerd je krijgt het nog altijd aan de praat. Je hoeft niet speciaal op het mobiele netwerk te zitten om je telefoon nummers van je sim te halen

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

simkaart geweigerd lijkt me meer een melding die je krijgt als je toestel je simkaart niet meer kan lezen. Je simkaart is dan stuk, of je mobiel krijgt nukken.
Het geblokkeerd zijn van een simkaart lijkt me een raar verhaal (en moet eenvoudig op te lossen zijn zonder een nieuwe simkaart te sturen).

heb je de simkaart al eens getest op een andere mobiel?