Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia N70 die gelocked is op het Orange netwerk (uit de UK, maar ik weet niet of dit veel uitmaakt). De gsm is NIET gestolen of illegaal verwerft, ik heb hem gekocht van iemand die hem via een authentieke Orange verdeler in de UK heeft gekocht.

Nu wil ik natuurlijk die gsm gebruiken met mijn SIM kaart (Base netwerk). Maar dit lukt voorlopig niet. Orange kan dit unlocken voor £20 maar dat vind ik veel geld en zoiets vind ik beetje geld aftroggelen. Zijn er geen goedkopere manieren om dit te doen? of waar kan ik terecht. Ik heb al gegoogled maar geen resultaat, iemand raadde mij dit forum aan...

Nogmaal, hij is niet geSIMlocked maar netwerklocked.
Ik wil dus gewoon dat deze phone niet exclusief Orange is, zoals dat nu het geval is.

veel dank alvast

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Legaal verkregen of niet; unlocken is illegaal en daar werken we hier niet aan mee.
Simlock == providerlock.
[PSGG] Policy

[ Voor 9% gewijzigd door HyperioN op 30-01-2007 16:35 ]

Verwijderd

Je Simlock heeft toch te maken met de aanbieder?

Verwijderd

Topicstarter
HyperioN. schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:34:
Legaal verkregen of niet; unlocken is illegaal en daar werken we hier niet aan mee.
Simlock == providerlock.
[PSGG] Policy
kan het moeilijk geloven aangezien Orange dan zelf illegale acties zou doen wat een bedrijf als dat zich toch niet zou kunnen veroorloven??

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:38:
[...]

kan het moeilijk geloven aangezien Orange dan zelf illegale acties zou doen wat een bedrijf als dat zich toch niet zou kunnen veroorloven??
Het is door Orange erop gezet natuurlijk mogen deze het legaal opheffen...
Als iemand anders het doet is het illegaal
Lijkt me logisch?

Verwijderd

Topicstarter
ok, heb de PSGG eens gelezen

goed dan

Verwijderd

d4damager ik heb netjes voor mijn mobiel betaald en netjes een jaar gewacht, waarna je gratis een unlock kan aanvragen

GoT is een manier om mensen te helpen en NIET voor illegale praktijken

Jouw opmerking is laag en met die opmerking beledig en beschuldig je alle andere gebruikers

edit:

Hoop dat deze topic snel gesloten is en dat jullie eerst eens wat wijzer worden voordat jullie zulke berichten gaan posten. Alle illegale dingen zorgen er juist voor dat dingen zo duur zijn

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 17:09 ]

Verwijderd

Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn; er lopen zat mensen rond die waarschijnlijk de kennis ervoor hebben, deze kennis verkregen hebben door het zelf ook te doen, en nu lopen te roepen dat het illegaal is.

Dus, GoT als forum werkt hier niet aan mee, wil nog niet zeggen dat je de beste man niet mag helpen, bijv. door het sturen van een PM

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:08:

edit:
Hoop dat deze topic snel gesloten is en dat jullie eerst eens wat wijzer worden voordat jullie zulke berichten gaan posten. Alle illegale dingen zorgen er juist voor dat dingen zo duur zijn
Illegaal of niet, het zou niet zo duur mogen zijn. Het beperkt je in keuze om een phone aan te schaffen die vastzit aan een provider en op die manier goedkoper is. Wij zijn de consument en hoe meer we alles gaan toleren van de grote bedrijven en corporate misconduct, hoe meer we als koeien erachter gaan lopen. Wij zijn Belgen, we werken tliefst van al int zwart, tis onze natuur en zitten jullie een beetje de moneymakers te beschermen.
Mja soit, ik wou ook ff mijn mening kwijt net als Denniswerf.
Ik denk dat vooruitgang alleen maar mogelijk is door de achteruitgang van ons eigen verstand. We laten ons doen en we vinden het blijkbaar nog leuk ook.
Straks zijn we even dom als tsjechen (insider...)

edit: ik verwijt niemand of wil ook niemand bekritiseren, tis een beetje een algemeen feit dat ik vaststel. Maar goed, de topic mag voor mij dicht want het zal alleen maar tot discussie leiden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 17:18 ]

• d4damager
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:12:
Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn; er lopen zat mensen rond die waarschijnlijk de kennis ervoor hebben, deze kennis verkregen hebben door het zelf ook te doen, en nu lopen te roepen dat het illegaal is.

Dus, GoT als forum werkt hier niet aan mee, wil nog niet zeggen dat je de beste man niet mag helpen, bijv. door het sturen van een PM
u snapt inderdaad mijn punt.

dus bij deze... iemand een link waar tim moet zoeken? stuur maar door, alles is welkom denk ik...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
@eriksd: het ontvangen van direct messages staat standaard uit.

@tom303: hoezo 'het zou niet zo duur mogen zijn'? Als een normale N70 300 euro kost en een gesimlockte 250 euro, waarom zou de provider geen 50 euro mogen rekenen voor de unlockcode?

@d4damager: ook het versturen van minder legale dingen via de direct messages lijkt me in strijd met de GoT regels.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

HyperioN. schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:34:
Simlock == providerlock.
[PSGG] Policy
Deze gaat nu op slot.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.