Voor school een opdracht moeten doen over opvallend licht. Ik heb 't een beetje om weten te bouwen naar mensen the unseen, mensen die je niet ziet, waarnaar je niet (wil) omkijken, naar diegenen waarvan je denkt 'fuck off', en waarvan iedereen dat denkt. De autist die jij niet wil zien, de zwerver die jij vies vind, de hoer die zwanger is geraakt, de vrouwelijke messias die er misschien was of is.
Het idee was dus om een serie te maken van portretten (geacteerd) van die mensen, die de meesten liever negeren.
#1 de nerd

#2 de vrouwelijke messias

#4 de zwerver

#5 en de fotograaf

Het was m'n eerste keer, studio shots. Erg moeilijk, maar 1 paraplu + flitser, de andere wou niet. Dus erg in PS moeten dodgen/burnen. Maar de sfeer vond ik goed gelukt. Volgende keer (als die er komt) zou ik graag met betere apparatuur aan de gang willen gaan, en met de echte mensen, meer documentair. En liever met meer context. Dat is zo moeilijk, je kan mensen niet plaatsen, al was dat de opzet ook.
Dus, mensen, kijk eens wat vaker om naar een ander
we zijn er voor elkaar niewaar 
Jara, Dayna, Dielis en Suzanne bedankt!
Het idee was dus om een serie te maken van portretten (geacteerd) van die mensen, die de meesten liever negeren.
#1 de nerd

#2 de vrouwelijke messias

#4 de zwerver

#5 en de fotograaf

Het was m'n eerste keer, studio shots. Erg moeilijk, maar 1 paraplu + flitser, de andere wou niet. Dus erg in PS moeten dodgen/burnen. Maar de sfeer vond ik goed gelukt. Volgende keer (als die er komt) zou ik graag met betere apparatuur aan de gang willen gaan, en met de echte mensen, meer documentair. En liever met meer context. Dat is zo moeilijk, je kan mensen niet plaatsen, al was dat de opzet ook.
Dus, mensen, kijk eens wat vaker om naar een ander
Jara, Dayna, Dielis en Suzanne bedankt!
|>