[InDesign] Viewer voor indesign bestanden?

Pagina: 1
Acties:

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 13:58
Weet iemand hier of er ook toevallig zoiets bestaat als een soort van viewer voor InDesign bestanden?

En design bureau stuurt me een hoop spullen waarvan ik graag wil kunnen zien wat het nou precies is. Nu gaan ze uiteindelijk ook wel ff in psd aanleveren, maargoed. Ik wil het wel kunnen zien alvast.

Voor een hoop dingen zijn er viewers (bijv pdf's, or ppt's), maar als ik zoek naar iets voor InDesign dan komt er echt 0,0 nuttigs terug.

nb: Het gaat mij dus absoluut niet om het willen editten/maken van InDesign bestanden zonder voor de software te gaan betalen!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als het echt alleen om het even lezen gaat kun je natuurlijk een trialversie van indesign downloaden.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 13:58
Ja, dat is idd wel een optie. Maargoed, ik had gehoopt dat er een iets meer permanentere oplossing zou zijn om ze gewoon puur alleen te bekijken.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Een beetje design bureau stuurt je de proef gewoon in PDF.

Met *.indd files loop je meer risico op fouten en je moet ook nog eens copyrighted fonts installeren.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37
Naast dat kun je met Adobe Bridge .indd previewen. Bridge zit standaard bij CS2. :)

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Volgens mij is het nu juist de essentie en de achterliggende gedachte van Adobe dat je dit soort zaken als PDF verstuurd... Ze willen niet voor niets het universele handzame document bezitten.
Pagina: 1