Als ik mijn USB stick aansluit op m'n computer, wordt hij herkent en krijg ik hier het deuntje voor. Hij is dan ook te zien in apparaatbeheer, maar niet in "deze computer". Ik kan via Apparaatbeheer - Schijfstations - USB flash Disk USB Device, wel naar de tab Volumes en daar Invullen kiezen, waarna aangegeven wordt dat de status "On line" is, en het volume U: is toegewezen. Anders gebruik ik dit volume niet, dus het is niet dat hij bezet is.
Het gekke is, ik heb ook een externe harde schijf aangesloten, met twee partities, G en H. Hiermee heb ik geen problemen, tot ik hem loskoppel, vervolgens opstart en vervolgens weer laat verbinden, dan zijn beide partities net als hierboven verdwenen. Wel weer te vinden in apparaatbeheer enz. Als ik vervolgens systeemherstel toepas, en een herstelpunt kies van voordat ik hem loskoppelde, dan kan is mijn externe harde schijf weer te gebruiken.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Het gekke is, ik heb ook een externe harde schijf aangesloten, met twee partities, G en H. Hiermee heb ik geen problemen, tot ik hem loskoppel, vervolgens opstart en vervolgens weer laat verbinden, dan zijn beide partities net als hierboven verdwenen. Wel weer te vinden in apparaatbeheer enz. Als ik vervolgens systeemherstel toepas, en een herstelpunt kies van voordat ik hem loskoppelde, dan kan is mijn externe harde schijf weer te gebruiken.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?