[iTunes] valt niet meer op te starten*

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:35
Beste mensen,

Sinds kort heb ik plotseling van de één op de andere dag een probleem met itunes. Als ik itunes wil opstarten krijg ik telkens de foutmelding: in itunes is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Wat ik heb al zelf geprobeerd:

1. itunes + quicktime verwijderen en opnieuw installeren via de legale cdrom
2. itunes + quicktime verwijderen en opnieuw installeren via het itunes bestand op de apple website
3. itunes opnieuw geinstalleerd, maar dan met de aansluiting van een andere usb poort
4. overgebleven bestanden opgezocht in het register en verwijderd

Dit alles hielp helaas niet waardoor ik mijn ipod niet meer kan voorzien van nieuwe bestanden. Erg irritant dus.

Ik heb tevens geprobeerd of ik met een usb stick wel bestanden kon overzetten, dit werkte prima.
Ook heb ik mijn ipod even op een andere pc aangesloten en daar werkte het wel prima met itunes.

Kortom, er zit volgens mij iets in de aansturing verkeerd wat deze fout veroorzaakt. Echter gezien de punten welke ik zelf al geprobeerd heb weet ik het niet meer.

Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Uiteraard zonder direct mijn hele XP te hoeven herinstalleren......

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.apple.com/nl/support/itunes/ << Staat goede info op wat er eventueel verkeed zou kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb een aantal dingen geprobeerd, waaronder de windows install clean up. itunes en quicktime zijn dan ook volledig verwijderd, iets waar ik normaal problemen mee had.

Echter na installatie van de laatste itune versie of de versie op mijn cd-rom krijg ik weer hetzelfde probleem.....

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 13:03
Staat er iets in je eventlog?

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik zie de volgende 2 verschillende meldingen:

1. Fout-bucket 342052753.

2. Vastgelopen toepassing: itunes.exe, versie: 7.0.2.16, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x6975515c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Windows opnieuw installeren? (Mac kopen ;) )

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 13:03
ik las ff op google (0x6975515c) googlen kom ik een aantal draadjes tegen waarop gezegd wordt dat je je chipset driver eens moet updaten. (je moederbord).

kijk ff op de website van de maker hiervan en installeer deze.

offtopic:
nieuwe pc kopen hoeft niet hoor ;)

you had me at EHLO

Pagina: 1