GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
3. Lees het artikel op de frontpage. Daar staat dat het in Ultimate zit, niet in andere versies. Als het ook in andere versies zou zitten, had MS dat gezegd en had het ook op de FP gestaan.
Commandline FTW
En het pokerspel is alleen bij Windows Vista Ultimate
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik vroeg het hier omdat er van alle tweakers ook wel mensen zijn die ook HP spullen hebben en ook dit hebben gedaan. Als iemand dit al eerder had gedaan vroeg ik me af hoelang het zou duren voor ontvangst, want in de email van van HP stond namelijk 6 tot 8 weken, maar ik vond het niet helemaal duidelijk uitgelegd daarin.Hero Of Time schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:05:
Dit zijn meer vragen die je stelt aan HP zelf, niet aan ons. Wij kunnen niet zeggen wanneer een bedrijf zijn spullen zal leveren.
3. Lees het artikel op de frontpage. Daar staat dat het in Ultimate zit, niet in andere versies. Als het ook in andere versies zou zitten, had MS dat gezegd en had het ook op de FP gestaan.
Georderd heb ik de Home Premium en daarbij zit een HP driver DVD. Er stond volgens mij niet bij of het upgrade of OEM was
En thanx voor de info over de poker. Toch eens zoeken of ik toch maar ultimate ga installeren dan toch
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- krijg je bij aankoop van de nieuwe pc gelijk Vista er bij of krijg je XP met een upgrade mogelijkheid (dvd bestellen oid)
- wat zijn de kosten voor de upgrade naar Vista indien je er XP bij krijgt (administratief/verzendkosten)
- indien er nog XP bij de desktop geleverd wordt; wanneer levert HP standaard Vista mee
Op de HP website is er niet bepaald veel info hierover te vinden
Whoop!
blijkbaar is het dus wel duidelijk uitgelegdwontcachme schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:11:
Als iemand dit al eerder had gedaan vroeg ik me af hoelang het zou duren voor ontvangst, want in de email van van HP stond namelijk 6 tot 8 weken, maar ik vond het niet helemaal duidelijk uitgelegd daarin.
dat staat er wel bij, het is namelijk een upgradeEr stond volgens mij niet bij of het upgrade of OEM was
1) op dit moment nog alleen XP met upgrademogelijkheidmarccom schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:38:
1) krijg je bij aankoop van de nieuwe pc gelijk Vista er bij of krijg je XP met een upgrade mogelijkheid (dvd bestellen oid)
2) wat zijn de kosten voor de upgrade naar Vista indien je er XP bij krijgt (administratief/verzendkosten)
3) indien er nog XP bij de desktop geleverd wordt; wanneer levert HP standaard Vista mee
Op de HP website is er niet bepaald veel info hierover te vinden
2) ongeveer 20 euro
3) vermoedelijk in maart/april als hun nieuwe modellen uit komen
http://h10010.www1.hp.com...25-12927068-78125405.html
Her en der op de HP website kom je nog slogans tegen als "HP adviseert XP" enzo
Niet echt duidelijk allemaal dus... Morgen maar is ff buurten bij een winkel waar ze HP's hebben staan. Ben zeer benieuwd wat daar dan bij zit!
Whoop!
p.s. als die iemand de pc bewust koopt voor Vista, is het een tip om toch 2GB te nemen. vroeg of laat wordt 1GB te krap en de videokaart snoept al een kwart van je 1GB af.
als aero een pré is, neem dat dan in overweging
[ Voor 71% gewijzigd door SURFivor op 08-02-2007 23:13 ]