[Vista] Vista via HP

Pagina: 1
Acties:

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-03 20:49

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Ik heb vanochtend een nieuwe laptop gekocht van HP (dv9085) en direct na het opstarten begonnen om Vista te orderen bij hun. Nu heb ik hier enkele vragen over:

1. Welke krijg ik? upgrade of OEM versie?
2. Hoelang duurt het voor ik het ontvang? Heb het geld direct overgemaakt via internetbankieren en gelijk een scan gestuurd (via de mail) van de aankoopbon.

en een beetje off-topic vraag:
3. Komen die leuke nieuwe spelletjes (Poker) ook in home premium of is dit alleen voor Ultimate versie?

Alvast bedankt voor het antwoord

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit zijn meer vragen die je stelt aan HP zelf, niet aan ons. Wij kunnen niet zeggen wanneer een bedrijf zijn spullen zal leveren.

3. Lees het artikel op de frontpage. Daar staat dat het in Ultimate zit, niet in andere versies. Als het ook in andere versies zou zitten, had MS dat gezegd en had het ook op de FP gestaan.

Commandline FTW

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kon je niet zien welke Vista stond vermeld bij het orderen? Maar volgens mij krijg je een upgrade versie, dat staat toch ook op die voucher die je er bij hebt gekregen?

En het pokerspel is alleen bij Windows Vista Ultimate :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Hero Of Time schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:05:
Dit zijn meer vragen die je stelt aan HP zelf, niet aan ons. Wij kunnen niet zeggen wanneer een bedrijf zijn spullen zal leveren.

3. Lees het artikel op de frontpage. Daar staat dat het in Ultimate zit, niet in andere versies. Als het ook in andere versies zou zitten, had MS dat gezegd en had het ook op de FP gestaan.
Ik vroeg het hier omdat er van alle tweakers ook wel mensen zijn die ook HP spullen hebben en ook dit hebben gedaan. Als iemand dit al eerder had gedaan vroeg ik me af hoelang het zou duren voor ontvangst, want in de email van van HP stond namelijk 6 tot 8 weken, maar ik vond het niet helemaal duidelijk uitgelegd daarin.

Georderd heb ik de Home Premium en daarbij zit een HP driver DVD. Er stond volgens mij niet bij of het upgrade of OEM was

En thanx voor de info over de poker. Toch eens zoeken of ik toch maar ultimate ga installeren dan toch

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Laat maar, zie net dat er een andere topic al over loopt. Deze kan op slot

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 17:24
Kreeg zojuist de vraag van iemand die een nieuwe HP desktop wil gaan kopen;

- krijg je bij aankoop van de nieuwe pc gelijk Vista er bij of krijg je XP met een upgrade mogelijkheid (dvd bestellen oid)
- wat zijn de kosten voor de upgrade naar Vista indien je er XP bij krijgt (administratief/verzendkosten)
- indien er nog XP bij de desktop geleverd wordt; wanneer levert HP standaard Vista mee

Op de HP website is er niet bepaald veel info hierover te vinden :/

Whoop!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
wontcachme schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:11:
Als iemand dit al eerder had gedaan vroeg ik me af hoelang het zou duren voor ontvangst, want in de email van van HP stond namelijk 6 tot 8 weken, maar ik vond het niet helemaal duidelijk uitgelegd daarin.
blijkbaar is het dus wel duidelijk uitgelegd ;)
Er stond volgens mij niet bij of het upgrade of OEM was
dat staat er wel bij, het is namelijk een upgrade
marccom schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:38:
1) krijg je bij aankoop van de nieuwe pc gelijk Vista er bij of krijg je XP met een upgrade mogelijkheid (dvd bestellen oid)
2) wat zijn de kosten voor de upgrade naar Vista indien je er XP bij krijgt (administratief/verzendkosten)
3) indien er nog XP bij de desktop geleverd wordt; wanneer levert HP standaard Vista mee

Op de HP website is er niet bepaald veel info hierover te vinden :/
1) op dit moment nog alleen XP met upgrademogelijkheid
2) ongeveer 20 euro
3) vermoedelijk in maart/april als hun nieuwe modellen uit komen

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 17:24
Bij het model waar ik oa naar heb zitten kijken staat op de website dat er Windows Vista bijzit:

http://h10010.www1.hp.com...25-12927068-78125405.html

Her en der op de HP website kom je nog slogans tegen als "HP adviseert XP" enzo :?

Niet echt duidelijk allemaal dus... Morgen maar is ff buurten bij een winkel waar ze HP's hebben staan. Ben zeer benieuwd wat daar dan bij zit!

Whoop!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bij die pc krijg je gewoon standaard vista erop, dus geen XP

p.s. als die iemand de pc bewust koopt voor Vista, is het een tip om toch 2GB te nemen. vroeg of laat wordt 1GB te krap en de videokaart snoept al een kwart van je 1GB af.

als aero een pré is, neem dat dan in overweging

[ Voor 71% gewijzigd door SURFivor op 08-02-2007 23:13 ]

Pagina: 1