Bij het uitprinten van meerdere pagina's op 1 pagina print de HP 710C kaders om elke (deel) pagina. Kan dit worden uitgezet? Ik heb al getracht om alle leestekens en achtergrondzaken die ik maar kon vinden in Word en de printerinstellingen uit te zetten, maar hij blijft het laten zien.
Dit is niet een printerprobleem, maar softwarematig, en waarschijnlijk ligt het probleem bij word. Ik zal even wat voor je gaan zoeken.
edit: staan de lijnen er ook op de print preview?
edit: staan de lijnen er ook op de print preview?
[ Voor 16% gewijzigd door Scyth op 30-01-2007 15:04 ]
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Tsja, dat is een goeie. Hij geeft geen afdrukvoorbeeld waarbij 4 pagina's per pagina worden afgedrukt. Bij afdrukvoorbeeld geeft hij alleen 1 pagina per pagina en dan zie je die paginakaders in ieder geval niet.
Maak je gebruik van de originele driver of bv van fineprint? Deze laatste plaatst bv standaard een kader om de losse pagina's heen wanneer je 4 of meer pagina's op 1 pagina wilt afdrukken. Wellicht doet de standaard HP driver of word dat ook?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
OH is Overige Hardware. Schopje naar Client Software Algemeen omdat dit meer op een driver probleem lijkt.
Voor de volledigheid:
Zou je de exacte versie van Microsoft Windows, Word en de HP Driver kunnen vermelden?
Bekijk bij die laatste ook eens of een nieuwere of juist oudere driver uitkomst biedt.
Voor de volledigheid:
Zou je de exacte versie van Microsoft Windows, Word en de HP Driver kunnen vermelden?
Bekijk bij die laatste ook eens of een nieuwere of juist oudere driver uitkomst biedt.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Probeer hem eens opnieuw uit te lijnen?
Als dit het probleem niet oplost moet je eens wat andere drivers zoeken, op het internet is wel wat te vinden.. Als ze niet werken kun je altijd mij nog mailen, ik het hetzelfde antieke uitschrijvertje...
Als dit het probleem niet oplost moet je eens wat andere drivers zoeken, op het internet is wel wat te vinden.. Als ze niet werken kun je altijd mij nog mailen, ik het hetzelfde antieke uitschrijvertje...
Pagina: 1