Mijn oog viel eerst op een Asus A6T, maar deze worden blijkbaar niet meer door de fabriek uitgeleverd (in verband met opkomst van een nieuwe serie).
Ik ging een beetje rondzoeken op internet en kwam nu (bij 4launch, hier heb ik mijn A6T besteld en met dit geld wil ik nu dus een andere pc gaan kopen) op een MSI Notebook M677 uit. Dit advies kreeg ik van een mede-tweaker, aangezien deze nette specificaties heeft
URL:
http://www.4launch.nl/sho...info.php?productid=025069
Volgens de site van de fabrikant heeft deze standaard een GeForce 7600 Go aan board, en niet een 7300 zoals vermeld bij 4launch (nog geen mail terug gekregen hierover)
Display: 15,4", WXGA Resolutie 1280x800
Processor: Mobile AMD Turion 64 TL52 (1.60Ghz)
Chipset: nVidia GeForce 6100
Geheugen: 1GB DDR2 (max 2GB) Wil deze upgraden naar 2 gig
Videokaart: nVidia GeForce 7300 zou dan dus de GeForce 7600 Go zijn
Harddisk: 100GB SATA
9-cels (Capaciteit: 7200 mAh)
Prijs (inc. extra gig) € 1.112,-
Ik ging vervolgens op GoT zoeken maar kon deze machine helemaal nergels terug vinden (wel op tweaker prijswatch, maar geen artikelsurvey en ook blijken er verder geen GoT topics aan deze laptop besteed te zijn?)
Is er iemand verder bekend met deze notebook? Of iemand die wat over MSI in het algemeen kan vertellen (kan alleen maar oude topics vinden)
@ Max hier onder:
Ik ging een beetje rondzoeken op internet en kwam nu (bij 4launch, hier heb ik mijn A6T besteld en met dit geld wil ik nu dus een andere pc gaan kopen) op een MSI Notebook M677 uit. Dit advies kreeg ik van een mede-tweaker, aangezien deze nette specificaties heeft
URL:
http://www.4launch.nl/sho...info.php?productid=025069
Volgens de site van de fabrikant heeft deze standaard een GeForce 7600 Go aan board, en niet een 7300 zoals vermeld bij 4launch (nog geen mail terug gekregen hierover)
Display: 15,4", WXGA Resolutie 1280x800
Processor: Mobile AMD Turion 64 TL52 (1.60Ghz)
Chipset: nVidia GeForce 6100
Geheugen: 1GB DDR2 (max 2GB) Wil deze upgraden naar 2 gig
Videokaart: nVidia GeForce 7300 zou dan dus de GeForce 7600 Go zijn
Harddisk: 100GB SATA
9-cels (Capaciteit: 7200 mAh)
Prijs (inc. extra gig) € 1.112,-
Ik ging vervolgens op GoT zoeken maar kon deze machine helemaal nergels terug vinden (wel op tweaker prijswatch, maar geen artikelsurvey en ook blijken er verder geen GoT topics aan deze laptop besteed te zijn?)
Is er iemand verder bekend met deze notebook? Of iemand die wat over MSI in het algemeen kan vertellen (kan alleen maar oude topics vinden)
@ Max hier onder: