Ik heb hier het programma clieopatra, voor incasso's en dergelijke. Nu staat dat op een computer die leeg moet, maar de installatie CD van clieopatra is kwijt. Dus ik heb geprobeerd hem te kopieren naar een andere computer.
Daar krijg ik de foutmelding:
[quote]
Clieopatra heeft geen App.Path+'\log' directory kunnen maken.
Programma wordt afgesloten
[/quote
Mijn vraag is nu, hoe kan ik op die andere computer het App.Path weer instellen? Ik neem aan dat dit in het register staat, maar ik heb inmiddels alle keys wel zo'n beetje geexporteerd en op de andere toegevoegd, helaas zonder resultaat. Ik ben uren op zoek geweest op google en GoT en vind wel allemaal hele leuke dingen om met App.Path te doen, of alternatieven voor App.Path, maar nergens waar het precies wordt opgeslagen.
Daar krijg ik de foutmelding:
[quote]
Clieopatra heeft geen App.Path+'\log' directory kunnen maken.
Programma wordt afgesloten
[/quote
Mijn vraag is nu, hoe kan ik op die andere computer het App.Path weer instellen? Ik neem aan dat dit in het register staat, maar ik heb inmiddels alle keys wel zo'n beetje geexporteerd en op de andere toegevoegd, helaas zonder resultaat. Ik ben uren op zoek geweest op google en GoT en vind wel allemaal hele leuke dingen om met App.Path te doen, of alternatieven voor App.Path, maar nergens waar het precies wordt opgeslagen.
Tja