Toon posts:

Apple voor 500 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil eerdaags een apple aanschaffen het liefst zo`n G5. Maar mijn budget is 500 euro. Ik wil die mac vooral gebruiken voor fotobewerking, want ik maak vaak foto`s die ik dan wil bewerken. Zelf weet ik eigenlijk niet wat een goede mac is en wat voor processor echt goed is etc. etc.. Dus mijn vraag is red ik het met 500 euro om een 2de hands Apple computer te kopen?

Bij voorbaat bedankt.

Groeten,
Thom.

Btw. Waarom ik geen Windows Vista aanschaf? Omdat Ultimate alsnog te zwaar op m`n pc is en ik het met m`n pc bij XP hou... En ik iig toch een mac wil.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 12:47 ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:47
Waarom wil je vista?
Als je een mac wilt kan je ook onderaan beginnen je hoeft niet meteen een state-of-the-art machine?

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:48:
Waarom wil je vista?
Als je een mac wilt kan je ook onderaan beginnen je hoeft niet meteen een state-of-the-art machine?
Waarom ik geen Windows Vista aanschaf? Omdat Ultimate alsnog te zwaar op m`n pc is en ik het met m`n pc bij XP hou...

Was een edit :P

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Waarom wil je uberhaupt een mac als je foto's wilt bewerken. Dat is allang een achterhaald feit. Photoshop of Gimp werken ook allebei op een windowsmachine. Belangrijkste is dat je een sloot geheugen hebt.
Voor 500 euro haal je misschien net een core duo systeem met 2GB geheugen zonder andere franje. Ligt eraan wat aan je huidig systeem nog bruikbaar is.

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-02 22:31
Mac mini?
Of een Mac mini G4 2e hands
Of als je met scherm wilt een iMac G4 1,x GHz

[ Voor 13% gewijzigd door justinb81 op 30-01-2007 13:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iblies schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:53:
Waarom wil je uberhaupt een mac als je foto's wilt bewerken. Dat is allang een achterhaald feit. Photoshop of Gimp werken ook allebei op een windowsmachine. Belangrijkste is dat je een sloot geheugen hebt.
Voor 500 euro haal je misschien net een core duo systeem met 2GB geheugen zonder andere franje. Ligt eraan wat aan je huidig systeem nog bruikbaar is.
Ik wil sowieso een mac omdat ik het een prachtig systeem vind en ik hou wel m`n pc, maar wil er ook een mac naast hebben.

Verwijderd

Mischien is een MacMini iets? die nieuwe zijn aardig snel... en nieuw ipv tweedehands

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Intel MacMini moet lukken voor 500. Een G5 wordt lastiger, omdat die in een iMac zitten of in een PowerMac.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Mac Mini halen, en later volgooien met geheugen. Dan kom je een heel eind denk ik :)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:40
ILoveAmor,

Ik zou je willen aanraden om de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens aandachtig na te lezen, hier staan veel tips over je topic start. Zo mis ik in dit topic je eigen inzet, wat heb je zelf al gedaan (al eens in de store geweest?) modellen met elkaar vergeleken? Het lijkt me verstandig dat je ook even in de search kijkt, deze vragen zijn al vaak behandeld binnen APL.

Succes, en mocht je er niet uitkomen start dan gerust een nieuw topic met voldoende informatie :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.