Toon posts:

Asus p2b + Celly 600 -> vage bios foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerste vraag:
Nadat ik mijn Asus p2b, rev. 1.04, heb verwend met een Celly 600 en de laatste biosupdate (1012), meldt hij bij het opstarten: "<BIOS:> BIOS update data incorrect (CPUID=00000686) Update not loaded". Dit doet hij ook met een fsb van 66. Kennelijk kent deze biosversie deze Celly (stepping volgens Sandra C0)nog niet. Heeft iemand ervaring met andere biosversies op een p2b van vóór versie 1.10?

Tweede vraag:
Na de ombouw doet nog maar één van de twee USB-poorten het. Kan dit ook een firmware-probleem zijn of is het een hardware-beschadiging (ik heb het bord ook in een andere kast geplaatst)

Alvast mijn grote dank

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf de oplossing al gevonden. Op de Duitse site van Asus stond een bios 1013.007 (beta) voor de P2B en daarmee waren allebei de problemen opgelost!

Verwijderd

als je FSB 100 eens wil testen ... :) , plak B21 af op de celery connector, en hij zal denken dat het om een PII/PIII gaat

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:57
en dat heeft als voordeel?????

wat maakt het uit of de pc denkt dat het een p3 is, de proc is toch een celeron en dus zal hij niet zo snel zijn als een p3!!!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
download die niewe bios versie 1013a

hoewel een a , loopt stabiel, heeft een updatet microcode...denk voor jouw procc... install die en alles zal werken....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1