Mensen,
Ik heb een gaar probleem.
Een van onze websites functioneerd niet meer als de mensen naar een bepaalde website hebben bezocht. Met fiddler kunnen we zien dat JSESSIONID tussen de eerste en de tweede website dezelfde is. Het gaat over 2 fysieke servers. De een staat in de VS, en de andere hier.
De websites zelf kan ik niet geven, aangezien het interne webapplicaties zijn.
JSESSIONID word op beide websites in een cookie opgeslagen.
Als met de browser afsluit, (IE of FF) en terug opstart werkt het terug.
bezoek website A >> geen probeem
bezoek website B >> geen probleem
bezoek website A >> werkt niet >> "The page cannot be displayed"
Nu ik heb gezocht op google, maar ik vind hier zeer weinig over. Mischien gebruik ik de verkeerde zoektermen.
Nu ik ben niet geinterseerd in kritiek op de opstelling, want we kunnen de huidige opzet niet veranderen, hoogstens dingen aanbevelen. Het is echter ook moeilijk om wat te gaan tinkeren met de code aangezien de code in handen van een extern dev team is.
Ik zou graag een reden willen hebben (known bug/issue), en hopelijk een mogelijke oplossing.
Als ik kritische informatie ben vergeten, laat het me weten.
Iedere tip is welkom. want wij zien het niet direct.
Ik heb een gaar probleem.
Een van onze websites functioneerd niet meer als de mensen naar een bepaalde website hebben bezocht. Met fiddler kunnen we zien dat JSESSIONID tussen de eerste en de tweede website dezelfde is. Het gaat over 2 fysieke servers. De een staat in de VS, en de andere hier.
De websites zelf kan ik niet geven, aangezien het interne webapplicaties zijn.
JSESSIONID word op beide websites in een cookie opgeslagen.
Als met de browser afsluit, (IE of FF) en terug opstart werkt het terug.
bezoek website A >> geen probeem
bezoek website B >> geen probleem
bezoek website A >> werkt niet >> "The page cannot be displayed"
Nu ik heb gezocht op google, maar ik vind hier zeer weinig over. Mischien gebruik ik de verkeerde zoektermen.
Nu ik ben niet geinterseerd in kritiek op de opstelling, want we kunnen de huidige opzet niet veranderen, hoogstens dingen aanbevelen. Het is echter ook moeilijk om wat te gaan tinkeren met de code aangezien de code in handen van een extern dev team is.
Ik zou graag een reden willen hebben (known bug/issue), en hopelijk een mogelijke oplossing.
Als ik kritische informatie ben vergeten, laat het me weten.
Iedere tip is welkom. want wij zien het niet direct.