Toon posts:

Mitsumi cd-rom FX322M !B problem PLZ HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jo lui,

ik probeer hier deze cd-rom aan de praat te krijgen,alles goed, hij pakt hem bij de bios en in win98 ook, ALLEEN hij pakt geen cd's. De D: is gewoon aangegeven, maar met :P een cd erin pakt ie hem niet... suggesties???

Verwijderd

schoonmaak cd-tje ?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Andere cd proberen?

Verwijderd

Topicstarter
mm.. heb alle soorten cd's geprobeerd. niets pakt hij... schoonmaakcd ken ik niet.. maar als hij helemaal niets pakt?? kan dit een softwarematig probleem zijn???!!! PLZ HELP!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Ik zou eerst gewoon een muziekcd erin doen en koptelefoon aan voorkant aansluiten. als je muziek hoort weet je dat het niet aan je cd-rom speler ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor de snele reactie! Maar als ik er ook bv. een muziekcd indoe,dan krijg ik geen autorun,ik hoor de cd-rom niet eens... Toch zal ik nu even proberen aan de voorkant aangesloten iets af te spelen. Maar de cd-speler van Win98 pakt ook niets.. dus dat zal waarschijnlijk ook niet helpen. Toch geeft win98 wel een cd-rom aan, ook als ik de cd-rom speler weghaal en opnieuw opstart. Hij ziet hem dus wel, maar waarom pakt hij toch geen cd's???!!! PLZ HELP!

Verwijderd

mscdex.exe uit je autoexec.bat halen ?

als ie er in staat (niet nodig voor windows)

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Mmmmm, is ie niet gewoon ..... kapot?
zou kunnen.. toch?

aAarGhh

Verwijderd

Topicstarter
denk idd toch dat ie gewoon 'kapot' is :P

Verwijderd

Dat had ik ook, EXACT hetzelfde, hij geeft hem aan en in windows zegt hij dat hij niet bestaat of er niks inzit (zoietz) klopt dat?

Bij mij was hij dus kapot (nou was het een 16x met 2x audio extraction dus maakte geen zak uit :) )

Verwijderd

Topicstarter
Hehe f*ck ding idd. Maar je hebt gelijk. Windows ziet gewoon geen cd's nee, geen enkele, maar intussen zegt ie wel dat de cd-rom speler correct funcioneerd :P

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Mmmmmmmmmmmmm dit probleem ken ik ook.
Maar de oorzaak was iets zeer dom's.
Ze deden de CeeDee's er op de kop in :( :( :(
En mij maar bellen, Die oude Cd-rom speler van jou is kapot.
Kon ze wel schieten.

Mag aannemen dat dat het geval bij jou niet zo is.

Je kunt hem nog effe los halen.
Misschien dat de magneet die de CeeDee op zijn plek moet houden, niet zijn werk goed doet.

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Tnx.. whahahah :P :P :P :P nee jo, zit al meer dan 10 jaar achter de pc, DAT doe ik niet fout :P maar zie het de mensen waar ik was wel voor aan ja! :P
Pagina: 1